. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 28915 تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | 09:06 ق.ظ

تجدید میثاق رئیس جدید دانشگاه آزاد جیرفت با آرمان‌های شهداء گرانقدر / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه اعضای هیأت رئیسه با حضور در گلزار شهداء و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه، یاد و خاطره مجاهدت های رزمندگان اسلام و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان های […]

به گزارش سایت کنارصندل، دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه اعضای هیأت رئیسه با حضور در گلزار شهداء و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه، یاد و خاطره مجاهدت های رزمندگان اسلام و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان های رفیع امام (ره)، مقام معظّم رهبری مدظله العالی و شهداء تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سخنانی ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهداء، امنیت،آرامش و پیشرفت کنونی کشور در حوزه های مختلف به ویژه علم و فناوری را نتیجه و ثمره خون شهداء دانست.
دکتر اسلامی در سخنانی به جایگاه رفیع شهادت در اسلام اشاره و اظهار داشت: هدف ما از برپایی این مراسم تجدید عهد با آرمان های رفیع شهداء و زنده نگه داشتن یاد این قهرمانان است.

 

ایشان در ادامه ضمن اشاره به زندگی و سیره امام علی(ع) اظهار داشت: بالاترین افتخار از دید این امام بزرگ، رسیدن به مقام والای شهادت است چرا که فقط در زمان شهادت است که می فرماید: قسم به خدای کعبه، رستگار شدم.

وی افزود: حضور در مزار مطهر شهدای گمنام اجر مضاعف دارد چرا که خانواده این عزیزان در کنارشان نیستند و ما وظیفه سنگین تری در پاسداشت مقام و جایگاه این بزرگواران داریم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =