. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 28933 تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | 13:50 ب.ظ

تقاطع غیر همسطحی که خانواده های جیرفتی را داغدار کرد

به گزارش سایت کنارصندل، تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی که قرار بود گره گشای ترافیک یکی از خیابان های پر تردد در سطح شهر جیرفت باشد امروز این تقاطع موجب داغدار شدن چند خانواده شده است. آری بازهم خبری ناگوار از حادثه در این تقاطع به گوش رسید و این بار نیز یک جوان جان خود […]

به گزارش سایت کنارصندل، تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی که قرار بود گره گشای ترافیک یکی از خیابان های پر تردد در سطح شهر جیرفت باشد امروز این تقاطع موجب داغدار شدن چند خانواده شده است.

آری بازهم خبری ناگوار از حادثه در این تقاطع به گوش رسید و این بار نیز یک جوان جان خود را از دست داد.
حال باید شهرداری که متولی ساخت این زیر گذر است به افکار عمومی پاسخ دهد که آیا این بی احتیاطی رانندگان موجب بروز حادثه در این مکان شده یا غیر استاندارد بودن، باز هم حادثه آفریده است.

 

شنیده ها حکایت از این دارد که این رعایت نکردن اصول فنی و کارشناسی است که باز هم موجب بروز حادثه در این مکان شده است.
حال باید منتظر راهکاری از سوی اعضای شورای اسلامی شهرجیرفت و شورای ترافیک این شهرستان شد تا دیگر شاهد بروز این گونه حوادث ناگوار، آن هم در مرکز شهر نباشیم.

آخرین حادثه این زیر گذر منجر به فوت شهاب جلالی شد که ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم جلالی از خداوند یکتا برای آن سفر کرده مغفرت الهی را خواستارم.

 

 

تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی بزرگ ترین زیرگذر جنوب کرمان است که بعنوان اولین طرح در این زمینه می تواند تجاربی خوب برای طرح های بعدی که در اینده ایجاد می شوند، باشد.
شاید کسی فکر نمی کرد که تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت بر خلاف هدفش که رفع مشکلات ترافیکی بود باعث ایجاد مشکل ترافیکی شود.

 

 

این زیرگذر قرار بود راه ارتباطی مردم جنوب استان کرمان را به فرودگاه جیرفت تسهیل کند و ترافیک را در خیابان های مرکزی جیرفت بخصوص خیابان شهید رجایی راکاهش دهد ولی به دلیل رعایت نکردن اصول کارشناسی باعث کشته شدن چندین شهروند جیرفتی شد.

 

 

تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت بعد از سه سال و نیم از زمان آغاز عملیات اجرایی آن با طول ۵۶۰ متر مربع و عرض دهانه ۹۰ متری در ۲ باند به بهره برداری رسید، شاید یکی از مسایل رعایت نکردن اصول کارشناسی در این پروژه زمان بر بودن و پرهزینه تر شدن این طرح بود که با توجه به بودجه های شهرداری وقت، فقط اتمام این طرح مهم بود که امروز شاید نتایج عجله در این طرح با پر پر شدن جوان جیرفتی می باشیم.
می توان با مصوبه شورای ترافیک شهرستان با یکطرفه کردن این زیرگذر از بروز حوادث دیگر جلوگیری کرد.

خبر کشته شدن شهاب جلالی جوان جیرفتی باعث داغدار شدن یک طایفه شد امیدواریم با بررسی کارشناسی تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی در شورای ترافیک شهرستان دیگر شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم چرا که امروز شهاب رفت شاید فردا …

هادی شفیعی

نظرات بینندگان:

  1. ss گفت:

    پروژه ای که باید اصلا اجرا نمی شد و یا به دست پیمانکار مجربی ساخته میشد متاسفانه بدلیل حق مشاوره چند میلیاردی و وسوسه دوستان به شکل موجود ساخته شد و قتلگاه جوانان شهر شده… همانطور که پارک زیبای شهید دلیری را پر خاک کردن این زیرگذر رو هم پر خاک کنن و نارنج بکارن.. خدمت بزرگی به مردم شهر خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =