. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29678 تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 | 11:58 ق.ظ

طی آئینی:

نادر ملایی به عنوان فرماندار شهرستان عنبرآباد معرفی شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، آئین تکریم از خدمات محمد حجتی فرماندار سابق شهرستان عنبرآباد و معارفه نادر ملایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان عنبرآباد امروز دوشنبه چهارم دی ماه در مجتمع تالار باغ صبا عنبرآباد با حضور معاونت سیاسی استانداری کرمان برگزار شد برگزار شد.   حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه محترم عنبرآباد در […]

به گزارش سایت کنارصندل، آئین تکریم از خدمات محمد حجتی فرماندار سابق شهرستان عنبرآباد و معارفه نادر ملایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان عنبرآباد امروز دوشنبه چهارم دی ماه در مجتمع تالار باغ صبا عنبرآباد با حضور معاونت سیاسی استانداری کرمان برگزار شد برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه محترم عنبرآباد در این مراسم ضمن تبریک ولادت عیسی مسیح گفت: از امام کاظم (ع) نقل است که مسیح به حواریون خود گفت: دلهای خود را پایگاه تقوا قرار دهید.

وی با اشاره به رهبر معظم انقلاب که بعضی اوقات سخنان خود را تکرار میکند، گفت: تکرار مکررات از سوی مقام معظم رهبری برای تاکید جهت توجه بیشتر مسؤلین نسبت به وظایف خود است.

حجت الاسلام سالاری اولین سفارش رهبر معظم انقلاب مسئله استقلال اقتصادی است، معیشت مردم بسیار مهم است چرا که اگر مردم مشکل معیشتی داشته باشند اثرات منفی آن در جامعه نمود پیدا میکند.

وی گفت: مسولین در هر پستی که قرار دارید بدانید که این پست بواسطه وجود مردم به شما رسیده است و طوری به مردم خدمت کنید که شمه ای از کارگزاران حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) باشید.

 

امام جمعه عنبرآباد افزود: سفارش دیگر حضرت آقا، استقلال سیاسی است. اگر استقلال سیاسی نباشد انقلاب به دست نااهلان می افتد که تا کنون استکبار جهانی هر چه تلاش کرده نتوانسته و نمیتواند گزندی به انقلاب برساند.

 

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: مسئله سوم که رهبر انقلاب به آن تاکید دارد، استقلال فرهنگی است و بنده دغدغه فرهنگی دارم، فرهنگ اسلامی باید در همه زمینه ها رشد پیدا کند و از فرماندار جدید میخواهم که بنده را در امورات فرهنگی یاری نمایند.

وی در پایان از همه مسولین برای شرکت در تجمع حماسه ۹دی دعوت کرد.

 

ذکااسدی معاونت سیاسی استانداری کرمان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرمانداران به دلایل سازمانی بعد از مدتی با نظر استاندار به عنوان عالی ترین مقام دولت در استان، جابجایی آنها صورت میگیرد.

وی افزود: کرمان علی رغم وسعتی که دارد جزو سه استان برتر امنیتی کرمان است و این بواسطه مجاهدتهای نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی است که در این زمینه شهدایی را تقدیم امنیت کرده ایم.

معاون سیاسی استانداری کرمان گفت: سلایق سیاسی محترم است ولی همه سلایق باید حول محور ولایت و در جهت توسعه استان باشد.

وی ضمن ابراز امیدواری بیان کرد: اگر در بین مردم و مسؤلین نیت خالص و اتحاد وجود داشته باشد خدواند همه را یاری خواهد کرد تا به سرانجام نیک برسند.

 

محمد حجتی فرماندار سابق عنبرآباد در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعتماد استاندار به ایشان برای خدمت در شهرستان دیگر گفت: رفتن ها و آمدن ها دست ما نیست و دست خداست.

حجتی از همه همکاران، مردم، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه تشکر کرد.

 

نادر ملایی فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: من در چهارچوب سیاستهای دولت تدبیر و امید حرکت خواهم کرد و دخالت هیچ کسی را در امورات شهرستان نمیپذیرم.

ملایی افزود: منازعات سیاسی چیزی جز عقب افتادگی برای شهرستان در بر ندارد و منازعات باید از بین برود و شاید گفته شده با ورود ملایی به عنبرآباد همه نیروهای سلایق مختلف را درو خواهد کرد که اساسا چنین چیزی صحت ندارد و تکذیب میشود

فرماندار عنبرآباد: توسعه شهرستان و اقتصادمقاومتی و امور فرهنگی از اولویت های کاری بنده است.

 

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی استاندار کرمان، نادر ملایی به عنوان فرماندار شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =