. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 30017 تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | 23:05 ب.ظ

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش سایت کنارصندل، بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:   بسم الله الرحمن الرحیم بی گمان فتنه، دو دسته از آثاردنیوی و اخروی را به دنبال دارد. دشمنان با فتنه گری خود می کوشند تا از گسترش فرهنگ توحیدی اسلام و نظام عدالت […]

به گزارش سایت کنارصندل، بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان فتنه، دو دسته از آثاردنیوی و اخروی را به دنبال دارد. دشمنان با فتنه گری خود می کوشند تا از گسترش فرهنگ توحیدی اسلام و نظام عدالت پرور آن جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا اسلام در یک فضای روشن و سالم به رشد و بالندگی ادامه دهدو نظریه نظام سیاسی متکی بر ولایت و امامت و عدالت به اثبات رسد.
وحدت و یکپارچگی و بصیرت همراه با ولایت مداری مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان در برهه‌های مختلف تاریخی توانسته است تهدیدهای دشمنان قسم خورده کشورمان را با شکست مواجه نماید و در نهایت پیروزی و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به ارمغان آورد.

ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست‌های خباثت‌آلود استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و درک کرده است و قاطعانه پاسخ داده و خواهد داد چرا که ما در طول این سال ها کم از خارج مرزها و دست نشانده های آنان در داخل دچار فتنه نشده ایم که نمونه بارز آن فتنه سال ۸۸ بود که توسط ملت و رهبری و با عنایات باری تعالی و توجهات حضرت بقیه ا…العظم خنثی گردید و حماسه ای چندباره آفرید. بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتراض به سیاست های اقتصادی و معیشتی حق مسلم هر ایرانی است ولی تبدیل اعتراضات مسالمت آمیز به اغتشاش و بهره برداری سیاسی از تجمعات مردم برای اهداف نابخردانه و خباثت آلود به‌وجود آمده توسط فرصت طلبان ما را به یاد سیاست های اربابانشان در آن طرف مرزها می اندازد.

دولت مردان آمریکا بدانند که با رجزخوانی و جنگ روانی راه به جایی نخواهند برد و نتیجه این گستاخی ها، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها و استکبار جهانی خواهد بود.

اما در این باره نکات ذیل قابل تأمل است:

تلقی استکبار از امضای برجام آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم می شود. انتظار طرف های غربی این بود که با اجرایی شدن برجام بتوانند به صورت تدریجی و گام به گام ایران اسلامی را وادار به عقب نشینی از اصول و ارزش های هویت ساز نظام نمایند. اما مقاومت و ثابت قدم بودن جمهوری اسلامی بر ارزش ها و اصول خود، تسلیم شدن ایران در مقابل غربی ها را به رؤیایی دست نیافتنی تبدیل کرد و از این رو بنای بی اعتبار سازی برجام و نقض تعهدات از دوره اوباما پایه ریزی و در این دوره هم علنی تر تداوم پیدا کرد.

ما دانشجویان، انقلابی و با بصیرت شهرستان های (جیرفت و عنبراباد) از دولت کنونی درخواست می کنیم که نسبت به اعتراضات کسانی که دغدغه معیشتی دارند پاسخگو باشد و به طور منطقی و در اسرع وقت نسبت به متعادل سازی قیمت و تامین مایحتاج اولیه و ایجاد اشتغال اقداماتی لازم را انجام دهد.

و جناب آقای رییس جمهور مگرنه این خواسته ها در ابتدا یکی از از دهها شعار انتخاباتی شما بود ، پس چه شد ؟، الان که تمام قدرت سیاسی و اقتصادی دست شماست، چرا راه گشا نیستید وبا عمل به  وعده های خود به  مطالبات مردم پاسخ نمی دهید. اینها خواسته ی عموم مردم است و شما مجبور به اجرای آن هستید ولی این خواسته های به حق با اغتشاش و تخریب و ناامن سازی مکان های عمومی و اهانت به اصل نظام تفاوت دارد و مردم خود به عمق کار فتنه گران کاملا آگاهند و میدانند که این فتنه ها دارد از کجا سرچشمه می گیرد.

و این را هم از یاد نبریم که اگر به  سیاست های اقتصاد مقاومتی که ابلاغ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود، مورد توجه و عمل قرار می گرفت و تنها به نشستها و سخنرانی ها اکتفا نمیشد حالا وضع جور دیگری بود و مردم کشورمان مانند دیگر بخش ها همچون قدرت نظامی، علمی و فناوری هسته ای  به قدرت اقتصادی نیز می بالیدند.

ابرقدرت ها، فتنه گران و محافظه کاران بدانند نهال انقلاب اسلامی ما مرهون خون جوانانی است که با خون خود این نهال را تبدبل به سروی تنومند کرده است و ما اگر لرزان از باد های موسمی بودیم تا حال دوام نمی آوردیم و در پایان ازحضورحماسی مردم بصیر و فهیم و انقلابی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد کمال تشکر و قدر دانی را داریم که با حضورخوددر راهپیمایی روزجمعه۱۵دیماه۹۶ ضمن اعلام برائت از اقدامات خرابکارانه فتنه گران و آشوبگران خیابانی و رسانه های وابسته به آن از به هدف رساندن نقشه های پلید آنها در سطح کشور که همانند اعمال خوارج چیزی جز ضربه زدن به اصل جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نیست جلوگیری نموده و با بصیرتی علوی دشمنان را خوار و ذلیل کردید.

والسلام علیکم و رحمته ا…و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبراباد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهار =