. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 31637 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 | 20:48 ب.ظ

استاندار کرمان در آزمونی سخت برای انتخاب فرماندار جیرفت / علی شفیعی در راه فرمانداری جیرفت

    به گزارش کنارصندل، انتخاب فرماندار جیرفت به دلیل اینکه این شهرستان بعنوان پیشانی جنوب استان کرمان است همواره انتخابی سخت و حساس می باشد و این انتخاب در تمامی جناح های سیاسی بوده، هست و ادامه دارد که باید منتظر حکم استاندار کرمان برای این سمت باشیم. استاندار کرمان در این انتخاب حساس […]

 

 

به گزارش کنارصندل، انتخاب فرماندار جیرفت به دلیل اینکه این شهرستان بعنوان پیشانی جنوب استان کرمان است همواره انتخابی سخت و حساس می باشد و این انتخاب در تمامی جناح های سیاسی بوده، هست و ادامه دارد که باید منتظر حکم استاندار کرمان برای این سمت باشیم.

استاندار کرمان در این انتخاب حساس زیر ذربین سیاسیون قرار گرفته است تا جایی که علی زادسر نماینده مجلس اصولگرای ادوار گذشته جیرفت و عنبراباد از نشست خود با استاندار کرمان پرده برداشت و توصیه هایی را به استاندار تجویز کرد.

 

 

علی شفیعی در راه فرمانداری جیرفت

طی چند روز گذشته نام علی شفیعی بعنوان فرماندار جیرفت در فضاهای مجازی سروصدای زیادی برپا کرده است.

شفیعی که از اهالی شهرستان زرند است که در دولت اصلاحات و در زمان زلزله بم فرماندار این شهرستان بوده و همچنین سابقه شهرداری زرند را در کارنامه خود دارد.

شفیعی در سال ۹۴ به سمت کمیته شهرستان‌های جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان «تاک»، تشکلی که عضو شورای مرکزی‌اش بود، انتخاب شد که تقریبا اکثر اصلاح طلبان کرمانی در این تشکل سیاسی حضور دارند و حسین مرعشی را پدر معنوی آن می‌دانند.

فرمانداری کوهبنان در دولت اصلاحات از دیگر سوابق او به حساب می‌آید و همچنین ایشان در زمان انتخاب شهردار کرمان طی سال ۹۶ بعنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شده بود.

شفیعی همچنین در سال ۹۴ به دنبال برکناری حجت الاسلام اسلامی(مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان) بعنوان یکی از گزینه‌های جانشینی این سمت مطرح شد.

هادی شفیعی سردبیر نشریه مهتاب شرق

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 18 =