. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 32780 تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 | 05:20 ق.ظ

به همت شهرداری، پنج پروژه عظیم در شهر جیرفت کلنگ زنی شد

به گزارش کنارصندل، پنج پروژه عظیم با حضور فرماندار شهرستان جیرفت و شهردار جیرفت و جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و اعضای شورای شهر کلنگ زنی شد.   نعمت الله حسین زاده شهردار جیرفت در حاشیه کلنگ زنی پنج پروژه در جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: تمام تلاش خود را انجام می […]

به گزارش کنارصندل، پنج پروژه عظیم با حضور فرماندار شهرستان جیرفت و شهردار جیرفت و جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و اعضای شورای شهر کلنگ زنی شد.

 

نعمت الله حسین زاده شهردار جیرفت در حاشیه کلنگ زنی پنج پروژه در جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بتوانیم شهرمان را در مسیر توسعه قرار بدهیم و به مردم شریف جیرفت خدمت کنیم.

حسین زاده خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش مسولان پنج پروژه بزرگ در سطح شهر جیرفت کلنگ زنی شد.

وی گفت:  زیرسازی و آسفالت کنارگذر در حاشیه رودخانه ملنتی به طول ۲/۵ کیلومتر با اعتبار ۱/۵میلیارد تومان و پارک خطی و فضای سبز” به مساحت هشت هکتار در ورودی شهر جیرفت کلنگ زنی شد.

 

شهردار جیرفت افزود: با توجه به سرانه پایین فضای سبز جیرفت این پارک گام مناسبی جهت رفاه حال شهروندان خواهد بود.

 

حسین زاده همچنین از اخذ مجوز ده پارک محله ای که از طرف شورای اسلامی صادر شده و تا دو سال آینده به بهره برداری می رسند خبر داد.

 

شهردار جیرفت افزود:  ایستگاه شماره دو آتش نشانی جیرفت نیز کلنگ زنی شد و با توجه وسعت شهر جیرفت، نیاز به ایستگاههای جدید آتش نشانی ضروری است و در آینده نزدیک ایستگاه شماره سه در محدوده کلرود کلنگ زنی می شود.

 

وی بیان داشت: “جاده سلامت” شهرستان جیرفت جهت سلامت و پیاده روی خانواده ها نیز کلنگ زنی شد که امیدواریم با بهره برداری از این جاده بتوانیم گام کوچکی جهت سلامت شهروندان برداریم.

 

حسین زاده در خصوص پروژه بوستان امام حسین(ع) که با اعتبار یک میلیاردتومان واقع در ورودی شهر که کلنگ زنی شد گفت: این بوستان زیبایی خاصی به شهرمان می دهد.

حسین زاده تشریح کرد: اعتبار این پروژه ها حدود هشت میلیارد تومان پیش بینی شده است که امیدوار و خوشبین هستیم که چهار تای آنها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم و خدمت کوچکی به شهرمان کنیم.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 1 =