. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44034 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 | 08:37 ق.ظ

از تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت رونمایی شد

به گزارش کنارصندل، مراسم رونمایی از تمثال سردار دلها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، عصر روز شنبه ۲۴ خرداد با حضور مردم، مسئولین محلی، شهردار و اعضای شورای شهر در محل میدان شاهد سابق جیرفت برگزار شد. مهندس نعمت الله حسین زاده شهردار جیرفت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: […]

به گزارش کنارصندل، مراسم رونمایی از تمثال سردار دلها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، عصر روز شنبه ۲۴ خرداد با حضور مردم، مسئولین محلی، شهردار و اعضای شورای شهر در محل میدان شاهد سابق جیرفت برگزار شد.

مهندس نعمت الله حسین زاده شهردار جیرفت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت تصمیم گرفتند که یکی از میادین و بهترین مکان سطح شهر را به نام این سردار رشید اسلام نامگذاری کنند که این پیشنهاد ما در شورای اسلامی شهر مصوب شد و میدان شاهد به نام سردار حاج قاسم سلیمانی انتخاب شد و از همان زمان تصمیم گرفتیم که ساخت تندیس سردار را شروع کنیم.

وی افزود: ساخت تندیس با انعقاد قراردادی که با شرکتی در اصفهان داشتیم قریب ۵ ماه به طول انجامید و هفته گذشته در میدان نصب شد و امروز نیز شاهد رونمایی آن هستیم.

« مهندس حسین مشایخی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت » در  این آئین با اشاره به عملکرد و نگاه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، گفت: تا پایان کار پنجمین دور شورای اسلامی شهر جیرفت، ۱۸ پارک در سطح شهر جیرفت به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: امروز در مجموعه شهرداری و شورای شهر، نیازهای عمومی شهر در حوزه فضای سبز در نظر گرفته شده و در آینده ای نزدیک پروژه هایی در حوزه میادین و پارک ها از جمله پارک های پیامبر  اعظم (ص)، قائم و پاک بانوان افتتاح می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت خاطرنشان کرد: عملکرد مجموعه شهرداری و نگاهی که در دور پنجم شورای اسلامی شهر جیرفت وجود دارد توجه به حوزه عمرانی و آبادانی شهر، رفع معضلات و مشکلات اجتماعی محلات و  نقاط مختلف شهر است.

مشایخی ابراز کرد: با همکاری بین این ۲ مجموعه نظارتی و اجرایی شورای اسلامی شهر و شهرداری اتفاق افتاد، آسفالت خیابان ها و معابر است که از ابتدای کار این مجموعه قریب ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت خیابان ها و معابر با اعتباری قریب ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی ما آسفالت محلات و خیابان های فاقد آسفالت و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت مناطقی است که نیاز به بهسازی دارند.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت با جدیت به دنبال زیبا سازی مبلمان شهری است و از ابتدای ورودی شهر نقطه به نقطه در حال انجام است.

مشایخی بیان کرد: از ابتدای فعالیت دور پنجم شورای اسلامی شهر جیرفت با مساعدت شهردار از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان سردار سلیمانی شاهد نصب و رونمایی از تندیس هایی هستیم.

تصاویر: براهام

نظرات بینندگان:

  1. حسنعلی منصور99جیرفت گفت:

    چکارداری تندیس ساخته اند می خواهندعوام فریبی کنندچندروزی ببیشترپست داشته باشندکجاحاج قاسم راضی بودازپول بیت المال حتی یک ریال بخاطرش هزینه شودهمه میدانندمعنی این کارهارا

  2. گمنام گفت:

    با سلام
    معلوم نیت داخل شهرداری و شورای شهر چی میگذره
    هرجا بخوان اسفالت میکنن نخوان نمی کننن مهم نیست کجا باشه اینم از تندیس حاج قاسم یعنی بچه ۲ ساله بهتر میتونست مجسمه بسازه این چه وضعش هست درسته مثل معروف هرچی پول بدی همون قدر اش میخوری البته گویا مسئولین شهرداری پول خورد دادن برا ساخت که این مجسمه به این بی کیفیتی ساخته شده شبیه همه است به غیر از حاج قاسم

  3. محمدتوکلی گفت:

    آقایان محترم شما قبل از ساخت این تندیس مشاوره نگرفتید حتی نگاهش هم نکردید چجوری به خودتان اجازه دادید تندیس به این مهمی را با این بی کیفیتی نصب کنید شما شهر جیرفت را سوژه خبری دنیا کردید با این روش مجسمه سازی ایا این مجسمه مفتی ساخته شده اگر مفتی هم باشد نباید نصب میشد.متاسفم برایتان که شهید سلیمانی را هم برای مردم نمیگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =