. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44396 تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 | 08:07 ق.ظ

شهرداری جیرفت هفته دولت ۵۰۰ میلیارد ریال طرح افتتاح کرد

به گزارش کنارصندل، شهردار جیرفت نیز از افتتاح ۵۰۰ میلیارد ریال طرح شهری توسط این شهرداری در هفته دولت خبر داد. مهندس نعمت‌الله حسین زاده افتتاح این طرح‌ها را نتیجه وفاق و همدلی بین مجموعه شورای شهر و شهرداری و سایر مسوولان شهرستان دانست. وی به طرح‌های شهری افتتاحی و کلنگ‌زنی شده در سفر معاون […]

به گزارش کنارصندل، شهردار جیرفت نیز از افتتاح ۵۰۰ میلیارد ریال طرح شهری توسط این شهرداری در هفته دولت خبر داد.

مهندس نعمت‌الله حسین زاده افتتاح این طرح‌ها را نتیجه وفاق و همدلی بین مجموعه شورای شهر و شهرداری و سایر مسوولان شهرستان دانست.

وی به طرح‌های شهری افتتاحی و کلنگ‌زنی شده در سفر معاون استانداری کرمان به شهر جیرفت اشاره و تعداد طرح‌های افتتاحی امروز را چهار مورد عنوان کرد و از آغاز عملیات اجرایی ساختمان شماره سه آتش‌نشانی در منطقه کلرود خبر داد.

شهردار جیرفت با بیان اینکه هر یک از طرح‌های افتتاحی امروز به صورت نمادین به بهره‌برداری رسیدند، تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح ساختمان شماره ۲ آتش‌نشانی جیرفت، چمن مصنوعی، افتتاح فاز نخست بوستان پیامبر اعظم (ص) و آسفالت معابر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت، اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان محلی بودیم.

شهردار جیرفت از افتتاح ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آسفالت شهر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مجموعه شهرداری و شورای شهر قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح نمادین بلوار انقلاب به نمایندگی از سایر معابر شهری هستیم.

وی میزان آسفالت شهر جیرفت را طی این دوره شهرداری و شورای شهر بی‌سابقه دانست و افزود: با وجود مشکلات زیاد این مهم محقق شد.

او به افتتاح فاز نخست بوستان پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۵ پارک‌ و بوستان‌ جدید در دست ساخت داریم.

حسین‌زاده با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پارک‌ها و بوستان‌های جدید شهر جیرفت بیش از ۷۰ درصد است، تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری و شورای شهر ۱۱ طرح از پارک‌ها و بوستان‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی تا پایان این دوره شهرداری و شورای شهر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به افتتاح چمن مصنوعی ورزشی اشاره کرد و هزینه هر چمن مصنوعی را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کرد.

شهردار جیرفت با بیان اینکه پنج چمن مصنوعی در شهر جیرفت احداث شده است، اظهار داشت: یک چمن مصنوعی دیگر در یکی از مناطق کم برخوردار شهر در حال احداث بوده که هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد.

وی به افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرداری جیرفت اشاره کرد و از خرید یک دستگاه جدید آتش‌نشانی و یک دکل بزرگ برای عملیات‌های آتش نشانی خبر داد.

حسین زاده گفت: با توجه به تعداد جمعیت و کمبود ماشین‌آلات آتش نشانی، این بخش به صورت ویژه در دستور کار مجموعه شورا و شهرداری جیرفت قرار گرفت و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان شماره سه آتش نشانی جیرفت در منطقه کلرود بودیم.

وی با بیان اینکه ساختمان آتش نشانی شماره سه جیرفت در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع احداث می‌شود، اظهار داشت: برای تکمیل و تجهیز این ساختمان ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهردار جیرفت بر توسعه شهری بر پایه عدالت اجتماعی تاکید کرد و گفت: توسعه شهر جیرفت در تمامی موارد بر اساس عدالت اجتماعی بوده و مناطق کم برخوردار نیز مانند دیگر نقاط شهری در برنامه توسعه شهری دیده شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =