. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44701 تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | 09:18 ق.ظ

برنامه های هفته پژوهش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام شد

به گزارش کنارصندل، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برنامه های هفته پژوهش این دانشگاه را تشریح کرد. خانم دکتر سیدی ضمن تبریک هفته پژوهش، از برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش به صورت مجازی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته پژوهش متفاوت از سال‌های گذشته برنامه ریزی […]

به گزارش کنارصندل، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برنامه های هفته پژوهش این دانشگاه را تشریح کرد.

خانم دکتر سیدی ضمن تبریک هفته پژوهش، از برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش به صورت مجازی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته پژوهش متفاوت از سال‌های گذشته برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی ضمن تبریک هفته پژوهش، روز شمار این هفته را از ۲۲ تا ۲۷ آذرماه اعلام کرد و افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال از ۲۲ آذر ماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از هدف گذاری ۱۰ برنامه به مناسبت هفته پژوهش در این دانشگاه خبر داد و تجدید میثاق با شهدا، انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش، تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه، برگزاری اولین کنگره دانشجویی پژوهشی به صورت انلاین را از جمله برنامه های مهم این هفته دانست.

خانم دکتر سیدی برگزاری مسابقه دانشجویی ایده پردازی، رونمایی از کتاب بیماری بانوان در پزشکی، بازدید از پژوهشکده آموزش و پرورش، برگزاری مسابقه جدول پژوهشی، برگزاری کارگاه انواع مطالعات پژوهشی، برگزاری نشست آنلاین با دانشجویان و نشست خبری را از دیگر برنامه های هفته پژوهش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برشمرد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام جهش تولید اشاره کرد و گفت: پژوهش و تحقیق ابزاری ارزشمند جهت حل مشکلات جامعه و ایجاد ظرفیت های علمی و تولیدات منحصر به فرد است. محققان و پژوهشگران این کشور باید از اتمام ظرفیت های موجود جهت تسریع بخشیدن به حل مشکلات در زمینه های گوناگون به ویژه در شرایط اپیدمی کنونی استفاده نمایند

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =