. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 45708 تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 12:39 ب.ظ

معلم کرمانی رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور را کسب کرد

مهدیه ابراهیمی شاه آبادی معلم کرمانی موفق به کسب رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق کشور با عنوان « خشت های آغازین آموزش» شد. به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی […]

مهدیه ابراهیمی شاه آبادی معلم کرمانی موفق به کسب رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق کشور با عنوان « خشت های آغازین آموزش» شد.

به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس با حضور وزیر آموزش و پرورش ( به صورت ویدئو کنفرانس ) و مدیران کل آموزش و پرورش استانها به منظور معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده جشنواره برگزار شد .

در این مراسم که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کرمان و معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه استان برگزار شد، از مهدیه ابراهیمی شاه آبادی آموزگار مدرسه عباس سعید آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به عنوان پژوهشگر برتر و رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس در حیطه خشت های آغازین آموزش تجلیل شد.

شایان ذکر است: در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس، در مجموع از ۲۰ استان، تعداد ۲۲۱۰ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفته و در نهایت ۴۵ اثر به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شده اند که یک اثر آن مربوط به استان کرمان می باشد.

بر پایه گزارش: درآیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس که با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مهدیه ابراهیمی شاه آبادی به عنوان حائز رتبه اول کشوری این جشنواره، تجلیل شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =