. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46288 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1400 | 16:15 ب.ظ

استاندار کرمان: وضعیت کرونا در استان کرمان بحرانی است

استاندار کرمان گفت: به سرعت تعداد مبتلایان و تست‌های قطعی کرونا در استان در حال افزایش و وضعیت کرونا در استان بحرانی است. به گزارش پایگاه خبری کنارصندل ؛ دکتر علی زینی‌وند عصر ۶ مرداد ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان با حضور دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور عنوان کرد: […]

استاندار کرمان گفت: به سرعت تعداد مبتلایان و تست‌های قطعی کرونا در استان در حال افزایش و وضعیت کرونا در استان بحرانی است.

به گزارش پایگاه خبری کنارصندل ؛ دکتر علی زینی‌وند عصر ۶ مرداد ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان با حضور دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور عنوان کرد: استان کرمان اکنون در سطح کشور رتبه اول موارد ابتلاء را دارد، ظرفیت‌های بیمارستانی را بالا برده‌ایم. محدودیت‌هایی را ایجاد و سخت‌گیری کردیم و رعایت پروتکلها و مشارکت در واکسیناسیون ضروری است.

،وی بیان کرد: با پیگیری‌های متعدد مجوز واکسیناسیون در استان کرمان برای افراد بالای ۵۰ و سپس ۴۵ سال دریافت کردیم و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی با روند خوبی نیز در حال انجام است.

استاندار کرمان ابراز داشت: دستگاه‌های نظامی و انتظامی تمام امکانات خود را بسیج کرد‌ه‌اند و سپاه در راستای طرح شهید سلیمانی و اصناف نیز تا جای ممکن در اعمال محدودیت‌ها همکاری کردند.

خبرنگار : آزیتا لشکری نژاد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 10 =