. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46284 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1400 | 16:11 ب.ظ

سقوط آزاد رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۴۴ درصد

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور گفت: با توجه به پیچیدگی‌های بیماری کووید-۱۹ که فعلا درمان مشخصی برای آن وجود ندارد، راهی غیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت جدی در واکسیناسیون برای کاهش مرگ و میرها و ابتلا نداریم. به گزارش پایگاه خبری کنارصندل، بابک دین‌پرست عصر ۶ مرداد ماه در […]

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور گفت: با توجه به پیچیدگی‌های بیماری کووید-۱۹ که فعلا درمان مشخصی برای آن وجود ندارد، راهی غیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت جدی در واکسیناسیون برای کاهش مرگ و میرها و ابتلا نداریم.

به گزارش پایگاه خبری کنارصندل، بابک دین‌پرست عصر ۶ مرداد ماه در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان گفت: از اسفند ماه ۹۸ با اولین مورد کرونا در کشور ۶۷ جلسه رسمی ستاد ملی تشکیل شده و از ۶ آبان ماه سال گذشته نیز با تاکید رهبر معظم انقلاب، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شکل گرفت.

معاون امور اقتصادی وزیر کشور عنوان کرد: مهمترین ماموریت قرارگاه، تسهیل و پیگیری مستمر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونااست و همه موارد را بررسی کردیم که بیش از ۹۵ درصد آنها اجرایی شده است.

خبرنگار : آزیتا لشکری نژاد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =