. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 46339 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | 12:53 ب.ظ

مراسم تکریم و معارفه فرماندار عنبرآباد برگزار شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح امروز سه شنبه دوازدهم مردادماه۱۴۰۰ طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از زحمات مهندس محمود رئیسی تقدیر و مهندس جواد ایزدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد معرفی شد. حجت الاسلام والمسلمین سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در این مراسم گفت: در عزای سالار شهیدان شهر را سیاه پوش […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز سه شنبه دوازدهم مردادماه۱۴۰۰ طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از زحمات مهندس محمود رئیسی تقدیر و مهندس جواد ایزدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در این مراسم گفت: در عزای سالار شهیدان شهر را سیاه پوش کنید و با دستورالعمل های بهداشتی عزاداری محرم را برگزار می کنیم. وظیفه مسولین ادارات است که من باب تعظیم شعائر الهی همه تلاش خود را در بهتر برگزار شدن عزای سیدالشهداء بکار ببندند.

ایشان افزود: از فرماندار قبلی آقای رئیسی چیزی جز خوبی ندیدیم و ایشان فردی صادق و بی ریا بودند و همیشه گوش شنوایی برای شنیدن حرف مردم داشتند.از دادستان محترم، برای پیگیری جدی اتفاقات پیش آمده در انتخابات شورای شهر عنبرآباد تشکر میکنم که بی وقفه و جدی در این باره عمل کردند.

ایشان افزود: رفع مشکلات، خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تلاش میان مدت و بلند مدت در تحقق اقتصاد مقاومتی، در اولویت کاری مسئولین دولت سیزده است که مطالبه جدی مردم و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، اعتماد به غرب جواب نداده و نخواهد داد و در دولت قبلی متاسفانه همه مسائل را بر زلف مذاکره گره زدند و این مشکلات عدیده برای مردم عزیز بوجود آمد که در شان ایشان نبود.

دکتر اعظمی نماینده مردم شریف جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمانداران قبلی تشکر میکنم. آقای رییسی مدیری توانمند بودند و کارهای خوبی در عنبرآباد کردند./آقای رئیسی در قضایای انتخابات شورای شهر، اعتماد به نیروهای زیردست خود کردند و ان شاالله ان حوادث برای همیشه برچیده خواهد شد./آقای ایزدی نیز فردی توانمند هستند و بنده خوب ایشان و طایفه ایشان را می شناسم. /آقای ایزدی از مدیران برنامه محور است./اگر هر مدیری وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند همه مشکلات رفع خوهد شد./در قضیه گران شدن مرغ با توجه به تذکراتی که مجلس به رئیس جمهور داد بابت گران نکردن نهاده های دامی، متاسفانه رئیس جمهور گوش نکرد./دشمن ما غیر از آمریکا، دشمنان داخلی است، دشمن ما ضعف مدیریت و حیف و میل کردن سرمایه های ملی است./امید داریم دولت آقای رییسی بسیاری از مشکلات را حل کند ولی کابینه دولت جدید باید غسل شهادت کند و جهادی کار کنند تا معیشت مردم درست شود.

دکتر ربانی رئیس اداره اطلاعات شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مراسم معارفه فرماندار جدید عنبرآباد بیان کرد:تمام هم و غم دشمن و معاندین، ایجاد نارضایتی در کشور هستند و دنبال زدن دو پایه انقلاب، یعنی مردم و رهبری هستند و این بهانه ای لازم دارد یکروز آب یکروز برق و… لذا نقش ما مدیران در این باره بسیار حساس است./مدیران عزیز اول خواهش می کنیم تا جایی که می توانید خدمت کنید و بخاطر اینکه دولت عوض می شود انگیزه خدمت را از دست ندهید./آقای رئیسی، فرماندار قبلی انسان خوبی بودند و دلبسته پست نبودند و این یک خصوصیت پسندیده است.

دکترداوریان رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد در مراسم معارفه گفت:حفظ احترام دستگاه قضایی و همکاری آقای رئیسی در زمان تصدی مسئولیتشان، با این دستگاه از خصوصیات خوب ایشان بود./در قضیه انتخابات شورای شهر عنبرآباد، ایشان واقعا دستکاری و دخالتی نداشتند و پاکدست عمل کردند و هرکس مسئولیت اعمال خویش را دارد./ان شاالله آقای ایزدی بعنوان فرماندار جدید، بین مردم و مشکلات ایشان قرار گیرند.

دکتر بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم معارفه ایزدی فرماندار جدید گفت: حتی فکر و نیت خدمت به خلق، جلب رضایت الهی را در بر دارد./از همه خدمتگزاران به مردم عزیز تشکر می کنم./این معارفه یعنی تا آخرین لحظه باید خدمت رسانی تعطیل نشود و آقای ایزدی بایستی با حوصله، صبر و روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات تلاش نماید./ظرفیت کشاورزی، دام‌پروری، معادن و… در عنبرآباد می‌تواند به کمک آید/ اعتباری برای تکمیل بیمارستان اختصاص یافته است./از ۲۳ شهرستان استان متاسفانه ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و باید همگی به این‌مهم توجه کنیم./آقای ایزدی رزمنده جبهه است و چندین سال مسئولیت داشته که این دلالت می کند آن دقت نظر و اشرافیت لازم را برای پست جدید دارد.

مهندس جواد ایزدی در جلسه معارفه خود بعنوان فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: از حسن اعتماد آقای زینی وند استاندار‌ محترم، دکتر بصیری و دکتر اعظمی تشکر و قدردانی می کنم./بنده در کهنوج دغدغه خود را، کار بر اساس انصاف و خدمت به خلق که در ردیف عبادت است نهادم./این‌مقام و موقعیت همگی زودگذر است و مایه امتحان است که اگر در جهت خدمت به خلق خدا باشد سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد./تقوای الهی می‌تواند عظمت بیافریند./شفافیت، صداقت و مشورت اساس کار بنده است./پیگیری پروژه های عمرانی خصوصا پروژه های آبرسانی در شهرستان در اولویت کاری است.

مهندس محمود رئیسی فرماندار سابق شهرستان عنبرآباد در جلسه تودیع خود گفت: از همه مردم شریف و مسئولین محترم در طول مدت این دوسال تشکر می کنم./از بدو شروع مسئولیت بنده اقداماتی صورت گرفت مانند: پیگیری مشکلات بنگاه های اقتصادی شهرستان(مس گمرکان، کرور، کشت وصنعت)، لایه روبی رودخانه های فصلی و ایجاد سیل بندها، رفع مشکلات احداث راه های روستایی، واگذاری زمین به معدن مس پیدنگوییه و گمرکان، برگزاری جلسات رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی، مدیریت شهرستان با ۱۱ میلیارد اعتبار در سال گذشته که پیگیری شد و امسال با پیگیری ۱۷۰ برابر بیشتر شد، تخصیص اعتبار جاده علی آباد و امیرآباد به عنبرآباد، رفع مشکلات پروژه گازرسانی در شهر، گازرسانی به ۱۳۰ هکتار گلخانه که بزودی انجام خواهد شد، دسترسی شهرک صنعتی به گاز شهری، حل مشکلات پدافند غیرعامل، تجهیز سه شهر عنبرآباد، دوساری و مردهک به دوربین های مداربسته، ارتقاع سطح امنیتی نسبت به سنوات گذشته، تامین امنیت پایدار برای سرمایه گذاران در شهرستان./از ائمه محترم جمعه و جماعات، مدیران محترم ادارات، اصحاب رسانه، شهردار، دادستان، ریاست دادگستری، مدیر حوزه علمیه، مدیر اداره تبلیغات اسلامی، نماینده محترم مردم در مجلس، فرماندار جیرفت تشکر و برای برادر عزیزم جناب آقای ایزدی آرزوی موفقیت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین خجسته امام جمعه شهر مردهک در مراسم معارفه فرماندار شهرستان عنبراباد گفت: طبق حدیثی از امیرالمومنین علی علیه السلام، مسولین جوری باید کار کنند که اگر مردند مردم در فراق آنها بسوزند و گریه کنند و اگر زنده ماندند با رغبت سوی ایشان بیایند./همانطور که امام جمعه محترم هم گفتن ایشان سال خمسی دارد و این بین مدیران و مسوولین نادر است و نشان از تدین ایشان دارد اما بنده بعنوان اینکه اینجا نماز اقامه می کنم باید بگویم./یکی از خصوصیات جناب آقای رئیسی، اهمیت به نماز اول وقت بود و این یک اصل در حکومت اسلامی است و باید در همه ادارات ما نماز جماعت اول وقت فرهنگ سازی شود. البته نباید بعضا بخاطر جلسات نماز اول وقت کنار گذاشته شود.

وی در پایان شعر ذیل را قرائت کردند.

ای که دستت می رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
نام نیکو گر بماند ز آدمی
به کزو ماند سرای زر نگار

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 2 =