. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 48119 تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 | 14:02 ب.ظ

همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی در جیرفت برگزار شد

به گزارش کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۶مهرماه۱۴۰۰ طرح جامعه ایمن جهت جلوگیری از سوانح ترافیکی و فرهنگ سازی در خصوص استفاده از دوچرخه به جای خودرو، همایش دوچرخه‌سواری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر جیرفت برگزار شد. حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۶مهرماه۱۴۰۰ طرح جامعه ایمن جهت جلوگیری از سوانح ترافیکی و فرهنگ سازی در خصوص استفاده از دوچرخه به جای خودرو، همایش دوچرخه‌سواری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر جیرفت برگزار شد.

حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه این همایش با بیان اینکه جمعیت زیادی از مردم این شهرستان را دانشجو و دانش‌آموز تشکیل می‌دهد گفت: ورزش همگانی و تحرکات بدنی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

مهدی ارم بین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز گفت: در تلاش برای استمرار برگزاری همایش‌های عمومی به مناسبت‌های مختلف با حضور علاقه‌مندان به ا رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان هستیم.

سرهنگ صدیقی رییس پلیس راهور شهرستان جیرفت نیز بیان کرد: فرهنگ استفاده از دوچرخه‌سواری با کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و همچنین افزایش سلامت شهروندان رابطه مستقیمی دارد.

در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =