. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 48489 تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 | 09:27 ق.ظ

اولین آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در جنوب کرمان افتتاح شد

به گزارش کنارصندل، اولین آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان جنوب کرمان توسط حسین برنا در جیرفت افتتاح شد رئیس صنف آرایشگران جیرفت حسن بلوچ اظهار داشت: نخستین آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان منطقه جنوب کرمان توسط یک پدر و پسر آرایشگر جیرفتی راه اندازی شده است. وی با بیان اینکه آرایشگر این آرایشگاه کودک و […]

به گزارش کنارصندل، اولین آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان جنوب کرمان توسط حسین برنا در جیرفت افتتاح شد

رئیس صنف آرایشگران جیرفت حسن بلوچ اظهار داشت: نخستین آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان منطقه جنوب کرمان توسط یک پدر و پسر آرایشگر جیرفتی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه آرایشگر این آرایشگاه کودک و نوجوان حسام برنا است، گفت: این آرایشگر در اولین جشنواره مسابقات پیرایش مردانه استان هرمزگان به عنوان کم سن و سال ترین آرایشگر ایران موفق به کسب مقام برتر شد.

رئیس صنف آرایشگران جیرفت افزود: در این مسابقات حسام و حسین برنا (پدر و پسر جیرفتی) موفق به کسب مقام برتر شدند.

وی با بیان اینکه ۱۴۶ آرایشگاه مردانه در شهرستان جیرفت فعال است، تاریخچه آرایشگری شهرستان جیرفت را به عنوان پیشانی منطقه جنوب کرمان در دهه ۴۰ عنوان کرد.

مدیر آرایشگاه برنا اظهار داشت: هزینه راه اندازی اولین آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان بیش از یک میلیارد ریال بوده که بدون دریافت تسهیلات توسط آورده شخصی هزینه شده است.

حسین برنا تصریح کرد: این آرایشگاه شامل سه میز کار کودک (ماشین کودک)، بازی کامپیوتری، تلویزیون برای پخش برنامه کودک، اسباب بازی متنوع برای سنین مختلف و امکانات آرایشگری تخصصی کودک است.وی ساعت کاری این آرایشگاه ۹صبح تا ۱۴ و بعدظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۳ خدمات ارایه می دهد.

وی جامعه هدف آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان را نونهال، خردسال، کودک و نوجوان برشمرد و گفت: با توجه به شرایط جذاب کودکانه فضای سالن آرایشگاه بچه ها از آرایش نمی ترسند و این معضل خانواده ها با ایجاد آرایشگاه تخصصی برطرف می شود.

مدیر آرایشگاه برنا به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمامی دستورالعمل های بهداشتی کرونا در این آرایشگاه رعایت می شود و این آرایشگاه مجهز به دستگاه ضدعفونی و تب سنج است.

شهروند جیرفتی ضمن تشکر از این اقدام ارزنده، اظهار داشت: تا پیش از این برای آرایش موهای پسرم با مشکل مواجه بودم چرا که مجبور بودم خدمات آرایشگری فرزند سه ساله خود را در آرایشگاه بزرگسالان دریافت کنم.

نظرات بینندگان:

  1. علی اکبر ابراهیم پور گفت:

    دوستان عزیز آدرس این مجموعه بی نظیر آرایشگاهی واقع در جیرفت چهارراه فرمانداری(بلوار مسجد جامع )به سمت میدان شهرداری کوچه اول سمت راست. اکنون این مجموعه در ۲طبقه که طبقه همکف آرایشگاه بزرگسالان توسط آقای حسین برنا
    وهمچنین طبقه دوم توسط پسر ایشان که دوره های تخصصی اصلاح موی کودکان را گذرانده اداره می‌شود و همه روزه پذیرای شما عزیزانند.

  2. علی اکبر ابراهیم پور گفت:

    من واقعا به داشتن همچنین دایی فعال و پرتوانی میبالم و از خدا میخام هرلحظه کنارش باشه و برای رسیدن به اهداف و آرزوهاش کمکش کنه.
    دایی حسین عزیز تبریک زیادی میگم بهت همچنین به حسام پسرت

  3. حسین دلفاردی گفت:

    درود بر حسین آقا برنا
    انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید 🌹

  4. حامی گفت:

    سلام ادرس یاتلفنی ذکر نشده

  5. حامی گفت:

    سلام ادرس یاتلفنی ذکرنشده

  6. حامی گفت:

    سلام ادرس یاتلفنی که در متن تبلیغ نیومده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =