. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 52355 تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 | 08:47 ق.ظ

شکارچیان غیرمجاز در چنگال قانون

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت از دستگیری دو گروه شکارچی غیر مجاز پرندگان وحشی در این شهرستان خبر داد قریشی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان حین انجام گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده بحراسمان متوجه حضور تعدادی شکارچی غیر مجاز در داخل منطقه […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت از دستگیری دو گروه شکارچی غیر مجاز پرندگان وحشی در این شهرستان خبر داد


قریشی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان حین انجام گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده بحراسمان متوجه حضور تعدادی شکارچی غیر مجاز در داخل منطقه شدند، گفت: ماموران برهمین اساس طی اقدامی عملیاتی این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.
وی بیان نمود: از متخلفان ۵قطعه کبک، ۷قطعه تیهو،یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول و از گروه دیگر دو قطعه تیهو یک قبضه سلاح pcpو مقداری ادوات شکار کشف و ضبط شد.


مراتب پس از تشکیل دو پرونده جداگانه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل گردید.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه متخلفان باید هشدارهای محیط زیست را جدی بگیرند و در صورت بی‌توجهی به هشدارها، بدون هیچ اغماضی با خاطیان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.


همچنین قریشی از همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =