. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 53633 تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | 14:52 ب.ظ

دستنوشته های عزل بخشدار و تغییر در منطقه در نمازجمعه بلوک / تصاویر

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام والمسلمین فرامرز زمانی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی، شهر بلوک در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: حضرت زینب(س) بانوی صبر بود و اگر در کربلا نبود حادثه کربلا فراموش می شد. وی با اشاره به دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری گفت: حضرت آیت الله خامنه […]

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام والمسلمین فرامرز زمانی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی، شهر بلوک در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: حضرت زینب(س) بانوی صبر بود و اگر در کربلا نبود حادثه کربلا فراموش می شد.

وی با اشاره به دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار نکات مهمی در خصوص تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی بیان کردند.

حجت الاسلام زمانی گفت: ۲۲ بهمن امسال تماشایی بود و مردم با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و کرونا بار دیگر وفا داری خود را به نظام ثابت کردند.

وی عنوان کرد: بخش اسماعیلی در حال توسعه می‌باشد و نیازمند توجه بیشتر مسئولین به این منطقه هستیم.

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی با اشاره به دست نوشته هایی در دستان مردم در صفوف نماز جمعه این هفته بیان کرد: تغییر حق مردم است و مردم بخش اسماعیلی وشهر بلوک به تغییر رای دادند و قرار نیست مسئولان ضعیف روی کار بیایند این حق مردم نیست.

حجت الاسلام زمانی با توجه به غوغای مردم به عزل بخشدار، برای خاموشی این سروصدای مردم خواستار پیگیری هرچه سریعتر این مشکل بزرگ در بخش اسماعیلی شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =