. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 55712 تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 | 23:26 ب.ظ

شب شعر انقلاب اسلامی گرامیداشت شهید آوینی در جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، شامگاه امشب بیست و چهارم فروردین ماه ، مراسم شب شعر انقلاب اسلامی گرامیداشت شهید آوینی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کانون بسیج هنرمندن جیرفت در سالن شهید مداحی پور جیرفت با حضور شاعران برجسته جنوب کرمان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد. […]

به گزارش کنارصندل، شامگاه امشب بیست و چهارم فروردین ماه ، مراسم شب شعر انقلاب اسلامی گرامیداشت شهید آوینی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کانون بسیج هنرمندن جیرفت در سالن شهید مداحی پور جیرفت با حضور شاعران برجسته جنوب کرمان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: نگاه مکتب اسلام به هنر، نگاه ویژه ای است و انقلاب اسلامی هنرمندان زیادی را پرورش داده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که تاثیرگذارترین ابزار ، هنر است گفت: همه تلاش دشمن این است با توجه به تکنولوژی برتری که دارد این است مه ابزار هنر را از جامعه اسلامی بگیرید.

مسلمی مهنی گفت: ما باید به فرهنگ غنی و ارزشمند خود تکیه کنیم تا بتوانیم با انواع تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به جمع هنرمندان جنوب کرمان گفت: جنوب استان کرمان مملو از استعدادهای هنری است که با بها دادن به آنها میتوان قله های هنر را فتح کرد.

در این برنامه شاعران جنوب کرمان به قرائت اشعار ولایی خود پرداخته و گروههای موسیقی به هنرنمایی پرداختند

تصاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =