. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 58270 تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | 09:02 ق.ظ

لزوم تشکیل صنف مجریان در جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بر ضرورت تشکیل صنف مجریان در جنوب کرمان تاکید کرد و گفت: مجریان جز هیچ صنفی محسوب نمی شوند لازم است این حرفه مهم ساماندهی شود. به گزارش کنارصندل، بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست با مجریان جنوب کرمان اظهارداشت: مجری یک […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بر ضرورت تشکیل صنف مجریان در جنوب کرمان تاکید کرد و گفت: مجریان جز هیچ صنفی محسوب نمی شوند لازم است این حرفه مهم ساماندهی شود.


به گزارش کنارصندل، بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست با مجریان جنوب کرمان اظهارداشت: مجری یک هنرمند است و باید همچون سایر هنرمندان ساماندهی و شناسنامه هویتی داشته باشند.


وی افزود: باید با برنامه ریزی و ارائه راهکار صنف و اساسنامه ای برای مجریان جنوب کرمان تعریف شود.


مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: اگر قرار است صنفی در فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود، قطعا این مهم را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم.


وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به دنبال سیاست گذاری فرهنگی است و در این راستا می طلبد بانک اطلاعاتی مجریان جمع آوری شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: ما در کنار شما مجریان که از فعالان فرهنگی هستید قرار داریم و دغدغه های شما را می دانیم و در حد توان از شما حمایت می کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: هنرنمایی شما مجریان توانمند به رونق مراسمات بزرگ و جشنواره های جنوب کرمان کمک می کند.


گفتنی است، در این نشست هر مجریان به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند و مدیر کل نیز قول مساعدت و همکاری لازم را دادند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفت =