. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 58474 تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | 14:26 ب.ظ

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس تخریبی مناطق شهری و روستایی شهرستان جیرفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه خیر خیر اندیش «حسین عباس لو» از مدارس تخریبی مناطق شهری و روستایی شهرستان جیرفت بازدید کرد. به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه بازدید از […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه خیر خیر اندیش «حسین عباس لو» از مدارس تخریبی مناطق شهری و روستایی شهرستان جیرفت بازدید کرد.

به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه بازدید از این مدارس ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در استان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به همت خیران نهضت مدرسه سازی در استان شکل گرفته و در چهار ماه اخیر عملیات ساخت ۲۲ مدرسه به همت خیران آغاز شده است.

وی از انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲ واحد آموزشی با موسسه خیریه مهر گیتی خبر داد و گفت: به زودی عملیات ساخت ۱۹۲ کلاس درس در استان به همت موسسه خیریه مهر گیتی آغاز می شود.

رضایی  با اشاره به تخریبی و غیر استاندارد بودن تعدادی از مدارس استان گفت: از ظرفیت خیران در امر مدرسه سازی در استان پهناور کرمان استقبال می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ساخت ۳۳ مدرسه در شهرستان های سیرجان، بافت، رابر، رودبار جنوب و منوجان  توسط خیر خیر اندیش حسین عباسلو گفت: عملیات ساخت ۱۰ باب مدرسه توسط این خیر در مناطق جنوبی کرمان به زودی آغاز م

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =