. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 62041 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 | 15:05 ب.ظ

۲۴ طرح هفته دولت در جیرفت افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

سرپرست فرمانداری جیرفت می گوید با افتتاح ۲۴ طرح عمرانی و زیرساختی در این شهرستان طی امروز(سه شنبه) و دیروز شمار کل طرح های افتتاح یا کلنگ زنی شده در هفته دولت به ۴۷ مورد رسید. احمد بلندنظر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: ۲۳ طرح در چهارمین روز از هفته دولت و طی […]

۲۴ طرح هفته دولت در جیرفت افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

سرپرست فرمانداری جیرفت می گوید با افتتاح ۲۴ طرح عمرانی و زیرساختی در این شهرستان طی امروز(سه شنبه) و دیروز شمار کل طرح های افتتاح یا کلنگ زنی شده در هفته دولت به ۴۷ مورد رسید.

احمد بلندنظر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: ۲۳ طرح در چهارمین روز از هفته دولت و طی ۲ روز گذشته نیز تا کنون ۲۴ طرح افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

به گفته وی ۳۲ طرح شامل بهره برداری بوده و کلنگ ۱۵ طرح نیز به زمین شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها با اعتبار سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی شدند، تصریح کرد: اعتبار مجموع طرح های افتتاح شده سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و طرح های کلنگ زنی هفته دولت ۸۵۰ میلیارد ریال بوده است.

بلندنظر گفت: این طرح ها مربوط به ادارات برق، آب، راهداری، بنیاد مسکن، مخابرات، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شهرداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد و زندان است.

وی بهره برداری از ۱۰ هزار مترمربع سنگفرش و آسفالت توسط بنیاد مسکن، احداث سه پل در روستاها، اجرای ۲۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی و ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی توسط راهداری، آبرسانی به روستاها، شهرک عدالت و طبیعت توسط اداره آبفا و بهبود ولتاژ برق مناطق شهر و روستا را از جمله طرح های افتتاحی هفته دولت برشمرد.

بلندنظر افزود: از دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت در شهرستان جیرفت ارتقای پهنای باند همراه اول و واگذاری پهنای باند ایرانسل توسط مخابرات، احداث مدرسه توسط اداره آموزش و پرورش، ساخت ۴۴ واحد مسکونی توسط کمیته امداد و احداث پنج سد خاکی در روستاها توسط منابع طبیعی بود.

سرپرست فرمانداری جیرفت گازرسانی به شهر درب بهشت(ساردوئیه) و ۹ روستا توسط شرکت گاز و طرح خط انتقال آب، اجرای سیستم های نوین آبیاری، احیا، مرمت و لایروبی قنات توسط سازمان جهاد کشاورزی را از دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت در شهرستان جیرفت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تمامی طرح های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت متعلق به بخش دولتی است، از اشتغالزایی افزون بر ۳۵۰ نفری در نتیجه این طرح ها خبر داد.

بلندنظر اظهار داشت: در مجموع در شهرستان ۹۵ طرح با اعتبار پنج هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آماده افتتاح یا کلنگ زنی بود که در هفته دولت ۴۷ طرح افتتاح یا کلنگ زنی شد. 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =