. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63180 تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | 20:33 ب.ظ

امام جمعه عنبرآباد: جهاد تبیین یکی از وظایف شما جوانان دانشگاهی است

به گزارش کنارصندل، اعضای کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی عنبرآباد با امام جمعه عنبرآباد دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا بامری ضمن خیر مقدم به اعضای این کارگروه از مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه جناب آقای دکتر مجتبی محسنی جهت […]

به گزارش کنارصندل، اعضای کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی عنبرآباد با امام جمعه عنبرآباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا بامری ضمن خیر مقدم به اعضای این کارگروه از مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه جناب آقای دکتر مجتبی محسنی جهت تشکیل این کارگروه تشکر نمودند.

ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت نیروی جوان مستعد و کارآمد کشور و همینطور شهرستان عنبرآباد افزود: بسیاری از مشکلات کشور و منطقه حل خواهد شد تعبیر مقام معظم رهبری از جوان موتور پیشران کشور در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام بامری گفت: فرماندهان جنگ جوان های زیر ۲۵ سال بودند که در برابر بیش از ۵۰ کشور دنیا با توکل بر خدا و معنویت ایستادند و امروز هم ما در جنگ نرم و رسانه ای دشمن هستیم که شما جوانان باید میدان داری کنید و جهاد تبیین یکی از وظایف شماست.

ایشان فرمودند: اینجانب بسیار به این کارگروه امیدوار هستم چشم انداز را ترسیم نمایید ظرفیت شهرستان را شناسایی کنید اردوهای جهادی را در مناطق محروم و روستایی برگزار کنید و جلسات روشنگری و حلقه های معرفتی را در روستا ها تشکیل دهید، آسیب ها اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی را شناسایی و راهکار ارائه نمایید.

امام جمعه عنبرآباد ضمن ابراز خرسندی و امیدواری به این جلسه فرمودند: این کارگروه را گسترش دهید و از سایر جوانان دعوت نمایید و جذب حداکثری در دستور کارتان باشد.
گزارش: امینه رزمی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =