. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63768 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 | 17:18 ب.ظ

معاون حقوقی و امور مجلس ، وزیرعلوم تحقیقات وفناوری و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه جیرفت بازدید کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه جیرفت بازدید و بر توسعه امکانات رفاهی در این دانشگاه تاکید کردند.به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر مرتضی فرخی در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نماینده مردم شهرستان های […]

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه جیرفت بازدید و بر توسعه امکانات رفاهی در این دانشگاه تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر مرتضی فرخی در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جیرفت همراه بود گفت: دانشگاه جیرفت در منطقه جنوب کرمان توسعه متوازنی نداشته است لذا در این راستا نباید به بودجه وزارت علوم اکتفا کنید.
وی تصریح کرد: برای توسعه دانشگاه کمک خیرین و موسسات بزرگ مانند بنیاد علوی را جذب کنید و همچنین با کمک مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از صنایع و معادن استان در این خصوص بهره ببرید.
دکتر فرخی با اشاره به امکانات رفاهی دانشجویان افزود: امکانات رفاهی دانشجویان باید اولویت دانشگاه باشد و در همین راستا با تلاش هیئت رئیسه و حمایت وزارت عتف و صندوق رفاه دانشجویان این مهم باید ارتقا یابد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت برای صنعتی شدن سلف سرویس دانشگاه ها افزود: همه دانشگاه های کشور در این راستا باید تلاش کنند.
در ادامه رئیس دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته ضمن تاکید بر توسعه دانشگاه جیرفت به عنوان تنها مرکز آموزش عالی در منطقه جنوب کرمان گفت: یکی از نیاز های توسعه فرهنگی جنوب استان کرمان با جمعیتی قریب به یک میلیون نفر، وجود مرکز آموزش عالی است.
دکتر شکفته با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت دارای ۱۳۰ عضو هیات علمی و بیش از چهار هزار دانشجو می باشد تصریح کرد: دانشگاه جیرفت از سال ۱۳۶۸ با آموزشکده کشاورزی زیر نظر دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرده است و در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز منطقه جنوب کرمان از مرکز آموزش عالی به دانشگاه جیرفت ارتقا یافت و در سال جاری با نگاه ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هیات امنای دانشگاه مستقل شد.
دکتر شکفته خاطرنشان کرد: در راستای جذب خیرین برای کمک در راستای احداث زیر ساخت های رفاهی دانشجویان تلاش هایی صورت گرفته اما برای این مهم کافی نیست و نیازمند حمایت وزارت عتف و صندوق رفاه دانشجویی هستیم.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور در ادامه این نشست گفت: دانشگاه جیرفت یکی از دانشگاه های موفق در همکاری با صندوق رفاه دانشجویان بوده است.
دکتر گنجی با اشاره به پرداخت تسهیلات به دانشجویان خاطر نشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات متعددی به دانشجویان پرداخت می کند و امیدواریم دانشجویان از این تسهیلات استفاده کنند، همچنین برای ارتقا امکانات رفاهی دانشجویان قول مساعد داد.
در ادامه دکتر اعظمی نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای استقلال هیات امنا دانشگاه جیرفت گفت: در راستای توسعه همه جانبه دانشگاه جیرفت از مسیر مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.
دکتر اعظمی افزود: برای احداث سراهای دانشجویی باید خیرین را جذب کرد و از طرفی دیگر نیز از حمایت های صنایع و معادن منطقه نباید مغفول ماند.
در ادامه سفر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه جیرفت از سراهای دانشجویی، سلف سرویس و برخی از پروژوه های در حال ساخت دانشگاه بازدید و با دانشجویان گفت و گوی صمیمانه داشتند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 13 =