. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63761 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 | 15:24 ب.ظ

نمایش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در غرفه اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان استقبال بازدیدکنندگان از غرفه این اداره کل در نمایشگاه دستاوردهای دولت در حاشیه برگزاری یادمان ولایت را کم نظیر عنوان کرد. مسلم مروجی فرد در رابطه با برپایی غرفه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان استقبال بازدیدکنندگان از غرفه این اداره کل در نمایشگاه دستاوردهای دولت در حاشیه برگزاری یادمان ولایت را کم نظیر عنوان کرد.

مسلم مروجی فرد در رابطه با برپایی غرفه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه برگزاری یادمان ولایت در جنوب کرمان اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با برپایی غرفه در این نمایشگاه، ضمن معرفی پتانسیل های معدنی و صنعتی جنوب کرمان، در آگاه سازی جامعه از اقدامات دولت مردمی آیت الله رئیسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان نیز موثر عمل کرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه و ارائه اقدامات و خدمات انجام شده توسط دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در حوزه فعالیت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از جمله کارهایی است که این اداره کل، برای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین در برنامه کاری خود قرار داده است.

مروجی فرد استقبال اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان را از غرفه محصولات صنعتی و معدنی و اقدامات اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان را کم نظیر خواند و تصریح کرد: پاسخگویی کارشناسان این اداره کل و تمجید بازدیدکنندگان از اطلاعات ارائه شده، نشان از تاثیر گذاری این غرفه در بیان اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تنوع و تکثر محصولات صنعتی و معدنی تولید شده جنوب کرمان و معرفی ظرفیت های جنوب کرمان برای سرمایه گذاری را از ویژگی های غرفه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این نمایشگاه برشمرد و بیان داشت: معرفی محصولات واحدهای تولیدی در این غرفه، باعث بازاریابی و رونق کسب کار تولیدکنندگان واحدهای صنعتی و صنایع معدنی و جذب سرمایه گذاران متعدد برای منطقه نیز خواهد شد.

مروجی فرد خاطرنشان کرد: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه نامیده اند؛ بر همه مدیران و مسئولان واجب است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم نشان داده تا در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه ای که دشمنان اسلام علیه کشور ما ایجاد کرده اند بتوانیم جوانان و نوجوانان را از اقدامات نظام آگاه سازیم.

خبرنگار: رامین کریمی پور

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =