. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63690 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 | 09:53 ق.ظ

️با حضور امام جمعه و فرماندار عنبرآباد طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در عنبرآباد آغاز شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری عنبرآباد، صبح امروز شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ طرح واکسیناسیون اتباع خارجی با حضور امام جمعه و فرماندار عنبرآباد،مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مراقبین سلامت طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک برای کودکان غیر ایرانی زیر ۱۵ سال آغاز شد. مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری عنبرآباد، صبح امروز شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ طرح واکسیناسیون اتباع خارجی با حضور امام جمعه و فرماندار عنبرآباد،مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مراقبین سلامت طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک برای کودکان غیر ایرانی زیر ۱۵ سال آغاز شد.

مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد در این خصوص گفت : بیش از ۱۰۰۰ کودک اتباع خارجی در عملیات واکسیناسیون تکمیلی و غربالگری بیماری های واگیر اتباع خارجی واکسینه خواهند شد و بیش از ۲۲۰۰ اتباع خارجی خدماتی همچون واکسن سرخک و سرخجه، فلج اطفال، کووید ۱۹، بیماری های واگیر سل و مالاریا و فلج شل حاد را دریافت می‌کنند.

مولایی با اشاره به مدت زمان ۳ ماهه اجرای عملیات واکسیناسیون تکمیلی اتباع غیر ایرانی گفت : این طرح در مرحله اول به مدت یک ماه مختص افراد زیر ۱۵سال و در مرحله دوم بیمار یابی و نمونه گیری از افراد مشکوک و علامت دار به مدت ۲ماه انجام خواهد شد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =