. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63786 تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 | 19:51 ب.ظ

تامین امنیت ترافیکی زائرین مرقد سردار دلها اولویت پلیس راه کرمان

سرهنگ “رضایی”در نشست خبری با اصحاب رسانه باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: پلیس تمام تلاش خود را گذاشته تا تلفات جاده‌ای را کاهش دهد.وی با بیان اینکه ۲۹ هزار کیلومتر طول راه‌های اصلی و فرعی در استان کرمان است گفت: روزانه ۲۱ دستگاه خودرو پلیس به […]

سرهنگ “رضایی”در نشست خبری با اصحاب رسانه باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: پلیس تمام تلاش خود را گذاشته تا تلفات جاده‌ای را کاهش دهد.
وی با بیان اینکه ۲۹ هزار کیلومتر طول راه‌های اصلی و فرعی در استان کرمان است گفت: روزانه ۲۱ دستگاه خودرو پلیس به صورت نامحسوس در محورهای شمال استان گشت ترافیکی دارند و با تخلفات برخورد می‌شود.
سرهنگ رضایی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیکی برای کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از حوادث و تلفات در راه‌های روستایی ایجاد شده است، گفت: ۳۲ سکوی روشنایی در جاده‌های شمال استان کرمان ساخته شده است که نقش تعین کننده ای در پیشگیری از حوادث جاده ای دارد.
رضایی با اشاره به اینکه از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه طرح زمستانی پلیس در حال اجرا است، بیان کرد: روزانه ۲۰ هزار کیلومتر گشت‌زنی پلیس در جاده‌های شمال استان کرمان انجام می‌شود.
وی افزود:روزانه ۲۱ دستگاه خودرو پلیس به صورت نامحسوس در محورهای شمال کرمان گشت ترافیکی دارند
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ موتورسیکلت سوار دوره آموزشی ترافیکی برگزار شده است، ادامه داد: بیش از ۵۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسیکلت سواران به‌ویژه در روستاها توزیع‌ شده است.
سرهنگ “رضایی” با اشاره به اینکه پلیس در دهه مقاومت در آماده باش کامل است گفت : ۱۲تیم از استان‌های همجوار وارد استان کرمان و در تمام جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =