. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63789 تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 | 19:54 ب.ظ

پیام فرمانده سپاه شهرستان جیرفت، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ. حاج قاسم سلیمانی به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز ازولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود. به یقین، پرچمی که […]

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

حاج قاسم سلیمانی به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز ازولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود.

به یقین، پرچمی که سردار سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بصیرت ، بر خود وظیفه می‌دانم سومین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ، را به فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان ، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =