. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63795 تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | 11:44 ق.ظ

بوکس جیرفت سرآمد بوکس استان

به گزارش کنارصندل، مسابقات بوکس قهرمانی استان در تاریخ یکم و دوم دی ماه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به میزبانی جیرفت برگزار گردید. به گفته آقای فرامرز منصوری مسئول برگزاری و استعدادیابی استان این مسابقات با حضور ۱۲۷ بوکسور از ۹ شهرستان کرمان، سرجان، رفسنجان، جیرفت، زرند، بافت، بم، عنبرآباد، شهربابک برگزار […]

به گزارش کنارصندل، مسابقات بوکس قهرمانی استان در تاریخ یکم و دوم دی ماه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به میزبانی جیرفت برگزار گردید.

به گفته آقای فرامرز منصوری مسئول برگزاری و استعدادیابی استان این مسابقات با حضور ۱۲۷ بوکسور از ۹ شهرستان کرمان، سرجان، رفسنجان، جیرفت، زرند، بافت، بم، عنبرآباد، شهربابک برگزار گردید و تیم جیرفت با ۴۲ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد. و تیم های کرمان و رفسنجان با ۴۰ و ۳۵  مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

عضو کادر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل و استعدادهای فراوان شهر جیرفت اگر مسئولان شهرستان کمی توجه به این رشته پرطرفدار نمایند راه پیشرفت و کسب مقام های کشوری و تیم ملی دور از دسترس نیست. آقای منصوری همچنین اضافه کرد این موفقیت با تلاش همه جانبه هیئت بوکس آقای عباس حدادی و میثم افشاری، دبیر و مربیان زحمتکش جناب علی سالاری، علی معاصر، رضا علیخانی، علی قنبری، احمد توکلی، جواد و جلال آفتابی و رضا افشاری به انجام رسید. و در پایان به قهرمانان حکم و مدال اهدا گردید و بوکسران دهه ۸۰ و ۹۰ خوش درخشیدند. و در نهایت بوکس جیرفت خودش را باور کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =