. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63991 تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | 09:35 ق.ظ

نشست راهکارهای فرصت سازی بحران ها در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

نشست راهکارهای فرصت سازی در بحران ها از منظر حاج قاسم و ارائه الگوهای موفق مدیریتی با حضور شهردار منطقه ۱۴ تهران، شهرداران جنوب استان کرمان و هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت برگزار شد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در این نشست ضمن گرامی داشت ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج […]

نشست راهکارهای فرصت سازی در بحران ها از منظر حاج قاسم و ارائه الگوهای موفق مدیریتی با حضور شهردار منطقه ۱۴ تهران، شهرداران جنوب استان کرمان و هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در این نشست ضمن گرامی داشت ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جنوب استان کرمان ظرفیت های بسیار زیادی دارد و باید از این پتانسیل ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
دکتر حسین شکفته تصریح کرد: یکی از افتخارات شهرستان جیرفت حضور فرزند جیرفت در شهرداری منطقه ۱۴ تهران است که ظرفیت خوبی برای انتقال تجربه به شهرداران منطقه است.
وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت های منطقه به ویژه نیروی انسانی برای پیشرفت منطقه بهره برد.
در ادامه این نشست شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: از همه تهدیدات برای فرصت سازی استفاده کنیم و بحران ها را به فرصت تبدیل کنیم.
محمد امین سالاری پور با بیان این مطلب که باید از همه ظرفیت ها برای بالابردن تاب آوری شهر استفاده کنیم تسریح کرد: از کوچکترین تهدید باید فرصت سازی کرد لذا در همه زمینه ها باید تلاش کرد.
وی راه اندازی شورای هماهنگی مدیریت یکپارچه شهری را یکی از راه های کاهش مشکلات مردم و شهرداری دانست و بیان کرد: با راه اندازی این شورای هماهنگی مدیریت شهری بسیاری از دستگاه های اجرایی پای کار می آیند و می توان تقسیم کار کرد.
سالاری پور احداث تونل تاسیسات را یکی دیگر از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تخریب های متعدد دستگاه های اجرای مانند، گاز، برق و آب دانست و خاطرنشان کرد: با احداث این تونل تاسیسات مشترک، شما می توانید اعتبار آن را از دولت دریافت کنید و با این راهکار از بسیاری از مشکلات پیش رو در خیابان های شهری جلو گیری می شود.
وی افزود: اولویت بندی پروژه ها یکی دیگر از نیاز های شهری است که باید شهرداران محترم به آن توجه ویژه داشته باشند.
در ادامه این نشست شهرداران منطقه جنوب کرمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تبادل تجربه کردند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =