. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 64014 تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | 18:23 ب.ظ

نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز شهر بلوک اسماعیلی اقامه گردید.

نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز شهر بلوک اسماعیلی به امامت حجت الاسلام اسحق شکوهی امام جمعه موقت با حضور باشکوه مردم، تعدادی از مسئولین و بسیجیان اقامه گردید. حجت الاسلام شکوهی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) گفت: نام او فاطمه بود که بعدها پس از ازدواج با حضرت علی(علیه السلام) با کنیه‏ “امُّ […]


نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز شهر بلوک اسماعیلی به امامت حجت الاسلام اسحق شکوهی امام جمعه موقت با حضور باشکوه مردم، تعدادی از مسئولین و بسیجیان اقامه گردید.

حجت الاسلام شکوهی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) گفت: نام او فاطمه بود که بعدها پس از ازدواج با حضرت علی(علیه السلام) با کنیه‏ “امُّ البنین” (مادر پسران) مشهور شد.

وی گفت: پدر و مادرش از خاندان بنی کلاب از اجداد بزرگ حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) بودند و دارای خوبی ها و صفات خانوادگی مشترک بودند فاطمه دختری پاکدل وباتقوا بود.

خطیب جمعه امروز با اشاره به خصوصیات آن حضرت بیان داشت: فضایل اخلاقی، کمالات انسانی، نیروی ایمانی، ثبات و پایداری، شکیبایی و بردباری، بصیرت و دانایی، نطق و سخندانی او را به شایستگی ، بانوی بانوان کرده بود.

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی در پایان اذعان کرد: ام ‏البنین، یکى از مادران برجسته تاریخ است که زندگى او مالامال از عشق به ولایت و امامت ‏بوده و در تربیت فرزندان دلیر و شجاع و با ادب چون عباس بن ‏على (علیه السلام) بسیار موفق بوده است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =