. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 64023 تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | 10:52 ق.ظ

امام جمعه جیرفت گفت:
شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای استکبار خطرناک‌تر است

به گزارش سایت #دقیانوس؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین (س) گفت: امروز بعنوان تجلیل از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و ام‌البنین (س) همسر و مادر شهید بودند. ◽️امام جمعه جیرفت با اشاره به بصیرت […]

به گزارش سایت #دقیانوس؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین (س) گفت: امروز بعنوان تجلیل از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و ام‌البنین (س) همسر و مادر شهید بودند.

◽️امام جمعه جیرفت با اشاره به بصیرت حضرت ام‌البنین (س) افزود: مادران شهدا در ۸ سال دفاع مقدس، همچون حضرت ام‌البنین (س) با بصیرت بودند بود و حضرت ام‌البنین (س) با روضه‌خوانی و گرامیداشت نام و یاد شهدا، جهاد تبیین را انجام می‌دادند.

◽️خطیب نمازجمعه جیرفت به دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با خانواده حاج قاسم سلیمانی، آیت الله مصباح، دانشجویان و زنان اشاره کرد و بیان کرد: طی چند روز گذشته، کشور با سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حکمت باران شد و ایشان از کارهای قاآنی، قاسم سلیمانی و مردم تجلیل کردند و فرمودند که سردار سلیمانی را ماورایی معرفی نکنید بلکه صفاتی مانند ولایتمداری، صداقت، وفاداریش بایستی الگو باشد.

◽️وی عنوان کرد: مردم برای گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سنگ تمام گذاشتند و با برپایی موکب به یاد حاج قاسم سلیمانی، کار فرهنگی و خدمت‌رسانی انجام دادند که ولایتمداری مردم را می‌رساند.

◽️حجت الاسلام تارم اظهار داشت: اکنون آمریکا و اسرائیل فهمیده که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و رزمایش ذوالفقار ارتش که از شرق تنگه هرمز تا اقیانوس هند ادامه داشت، باعث ارتقای سطح آمادگی ارتش برای اجرای ماموری‌ها شد.

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =