. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 64696 تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 | 21:23 ب.ظ

️امام جمعه جیرفت: نبود شهردار موجب بی توجهی به این شهر شده است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت با بیان اینکه نبود شهردار موجب بی توجهی به این شهر شده است گفت: شورای اسلامی هرچه سریعتر شهرداری پرتوان، مومن و مجرب انتخاب کند تا کارهای مردم مورد غفلت واقع نشود و بر زمین نماند.به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت […]

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت با بیان اینکه نبود شهردار موجب بی توجهی به این شهر شده است گفت: شورای اسلامی هرچه سریعتر شهرداری پرتوان، مومن و مجرب انتخاب کند تا کارهای مردم مورد غفلت واقع نشود و بر زمین نماند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: شورای شهر جیرفت هرچه زودتر تکلیف شهردار این شهر را مشخص کند.
وی ادامه داد: خیابان و کوچه و مناطق مختلف بویژه بافت قدیم شهر جیرفت در شرایط نامناسبی قرار دارد و حق این شهر که بنا است مرکز استان شود چنین خیابان ها و کوچه هایی نیست.
حجت الاسلام تارم خطاب به اداره کل راه و شهرسازی هم گفت: پل دوم مسیر جنگل آباد که در بزرگراه خلیج فارس قرار می گیرد زودتر به سرانجام برسد چراکه ترافیک و مشکلات رفت و آمد روزانه در این مسیر وجود دارد.
وی ادامه داد: تقاضای مردم بر این است کار ساخت پل دوم هلیل هم که در حال مطالعه است زودتر آغاز شود.
امام جمعه شهر جیرفت با بیان اینکه مردم نسبت به توزیع کپسول گاز گله دارند اضافه کرد: مدیران باید تلاش کنند که ضروریات مورد نیاز مردم همچون گاز و نفت تامین شود و در این سرما برای آنها مشکلی ایجاد نشود.
وی یادآور شد: مردم همراه و بابصیرت هستند بنابراین مسئولان باید با برنامه ریزی تلاش کنید مشکلات مردم کمتر شود.
حجت الاسلام تارم از شرکت گاز نیز درخواست کرد در گازرسانی به منازل و مناطق تسریع کند.

لینک کانال خبری کنارصندل روبیکا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =