. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 64977 تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | 00:24 ق.ظ

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنبرآباد برگزار شد

ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنبرآباد با حضور امام جمعه و فرماندار عنبرآباد،رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان،فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنبرآباد در محل دفتر امام جمعه عنبرآباد برگزار شد. حجت‌الاسلام […]

ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنبرآباد با حضور امام جمعه و فرماندار عنبرآباد،رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان،فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنبرآباد در محل دفتر امام جمعه عنبرآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد با اشاره به سخنان امیرالمومنین علیه السلام که فرمودند امر به معروف و نهی از منکر دعوت به اسلام است گفت :
از اصول مهم امر به معروف و نهی از منکر هدایت انسان است

وی افزود : زیربنای احکام اسلامی و اجرای احکام اسلامی تحقق امر به معروف و نهی از منکر است هرکجا ما در امر به معروف و نهی از منکر کوتاه آمدیم ضرر های آن را در تهاجم فرهنگی شاهد بودیم.

امام جمعه عنبرآباد در ادامه گفت : در فتنه های فرهنگی ضرر های مخرب غفلت از امر به معروف و نهی از منکر را شاهد بودیم، امروز کشور از لحاظ فرهنگی در شرایط بسیار حساسی قرار دارد.

خطیب جمعه عنبرآباد تاکید کرد : تهاجم فرهنگی امروز در یکی از شرایط بسیار سخت است و مسئله امر به معروف و نهی از منکر بسیار حیاتی است

حجت‌الاسلام بامری گفت : در موضوع امر به معروف و نهی از منکر علم به معروف ها و منکرات و عامل بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه عنبرآباد در پایان گفت : برای پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دغدغه‌مندی و هم افزایی و همکاری در میدان بسیار اهمیت دارد

در پایان طی حکمی از طرف شجاع حیدری رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد بعنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

روابط عمومی دفترامام جمعه شهرستان عنبرآباد

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =