. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65076 تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 | 00:11 ق.ظ

آغاز رقابت‌های «قهرمان شهر» در کرمان/ استعدادهای ورزشی محلات به تیم‌های سرشناس معرفی می‌شوند

مسابقات محله‌های شهر ‌کرمان با عنوان «قهرمان شهر»، یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ۷ رشته در سالن ورزشی شهرداری آغاز شد. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز ۲۷ دی‌ماه مسابقات محله‌های شهر ‌کرمان با عنوان «قهرمان شهر»، یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهرداری آغاز شد. مدیر اداره توسعه ورزش […]

مسابقات محله‌های شهر ‌کرمان با عنوان «قهرمان شهر»، یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ۷ رشته در سالن ورزشی شهرداری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز ۲۷ دی‌ماه مسابقات محله‌های شهر ‌کرمان با عنوان «قهرمان شهر»، یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهرداری آغاز شد.

مدیر اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان در حاشیه افتتاح این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: مسابقات محله‌های شهر ‌کرمان در هفت رشته ورزشی شامل فوتسال، دارت، شطرنج، تنیس روی‌میز، طناب‌کشی، طناب‌زنی و بستکبال سه نفره برگزار می‌شود.

ناصر کریمی با اشاره اینکه این دوره از مسابقات محله‌های شهر ‌کرمان رده سنی ندارد و به شکل آزاد برگزار می‌شود، ابراز داشت: فقط رشته فوتسال ویژه آقایان برگزار می‌شود و بقیه رشته‌ها هم برای بانوان و هم برای آقایان است.

وی یادآور شد: نام‌نویسی از تیم‌ها و افراد شرکت‌کننده در محله‌های شهر ‌کرمان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و هیئت‌های ورزشی انجام شده است.

کریمی همچنین از برگزاری رقابت‌های ورزشکاران در سالن شهرداری کرمان، سالن‌های هیئت‌های ورزشی و خانه شطرنج خبر داد و بیان داشت: ۳۰ تیم در رشته فوتسال آقایان و ۲۰ تیم در بسکتبال سه نفره و ۲۰ تیم در طناب‌کشی بانوان شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ ورزشکار نیز به‌شکل انفرادی در رشته‌های شطرنج، دارت و تنیس روی‌میز شرکت کرده‌اند و هرچند تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات به نسبت جمعیت محلات کرمان کم است، اما از استقبال صورت‌گرفته راضی هستیم.

مدیر اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان افزود: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های شهرداری این است که در ورزش قهرمانی ورود نکند، بنابراین تمام هم و غم خود را برای ورزش همگانی و محلات گذاشته‌ایم تا بتوانیم ورزش را به سمت محلات ببریم و با برگزاری مسابقات ورزشی شاهد ایجاد شور و نشاط در بین مردم و به‌ویژه جوانان باشیم.

کریمی با تاکید بر اینکه با گسترش ورزش در محلات می‌توان از بروز یک‌سری ناهنجاری‌ها جلوگیری کرد، ادامه داد: نوجوان و جوانانی در محلات کرمان داریم که دیده نمی‌شوند و آنها از طریق برگزاری مسابقات محلی دیده می‌شوند و می‌توانیم این افراد با استعداد را به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی معرفی کنیم.

وی در پایان سخنان خود از شهردار کرمان و معاونان وی و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اعضای شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمان برای حمایت از ورزش همگانی و دید مثبت به برگزاری مسابقات محلات قدردانی کرد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =