. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65082 تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 | 21:39 ب.ظ

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی: تروریستی خواندن سپاه، تیری به پای پارلمان اروپا است.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه بلوک اسماعیلی حجت الاسلام والمسلمین یونس مرسلپور امام جمعه موقت این هفته ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت: حق و باطل مثل کف روی آب می ماند و برخی مردم حباب ها را می بیند و دچار گمراهی میشوند و سبب میشود خسارت هایی به آنها […]

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه بلوک اسماعیلی حجت الاسلام والمسلمین یونس مرسلپور امام جمعه موقت این هفته ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت: حق و باطل مثل کف روی آب می ماند و برخی مردم حباب ها را می بیند و دچار گمراهی میشوند و سبب میشود خسارت هایی به آنها وارد شوند.

وی در ادامه افزود: هر کس تقوای الهی را رعایت کند که بتواند حق را از باطل تشخیص بدهد ولی گاهی مشاهده میشود حتی علما و باسواد ها به ظاهر قادر به تشخیص حق و باطل نیستند.

امام جمعه موقت شهر بلوک اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز دشمن با وارونه جلوه دادن برخی کارها جای شهید و جلاد را عوض می کند و باید در جامعه جهاد تربیت صورت بگیرد.

وی با اشاره به دیدار جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند کاری کنید حرف خدا هیچ جا روی زمین نماند.

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: این اقدام تیری به پای پارلمان اروپا خواهد بود.

وی گفت: موضوع تسریع در احداث باند دوم جاده مواصلاتی جیرفت به بلوک یک مطالبه بحق عمومی و از مسئولین اداره راه وشهرسازی است و از دولت انقلابی تقاضا می شود در این امر تسریع شود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نوزده =