. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65073 تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 | 00:08 ق.ظ

دوست عزیز و گرانقدر و هم ولایتی ارزشمندم جناب سرهنگ حسن بژندی فرمانده محترم انتظامی شهرستان منوجان:

توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر رضایت مردم، خشنودی پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت. اینجانب برخود لازم می دانم انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را که نشان از درایت، لیاقت، شایستگی و توانمندی بالا در انجام مسئولیت‌های گذشته دارد صمیمانه تبریک […]

توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر رضایت مردم، خشنودی پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت.

اینجانب برخود لازم می دانم انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را که نشان از درایت، لیاقت، شایستگی و توانمندی بالا در انجام مسئولیت‌های گذشته دارد صمیمانه تبریک عرض نموده و از اینکه از دل روستای دولت آباد زیبایمان به چنین جایگاه ارزشمندی رسیده اید بسیار باعث خرسندی است.

تردیدی نیست تعهد و روحیه جهادی شما، نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر به تعالی مجموعه انتظامی استان در راستای نیل به منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

در خاتمه ضمن تبریک مجدد این انتصاب شایسته، عزت، سربلندی و مزید توفیقات جنابعالی را تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا از ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =