. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65184 تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | 17:52 ب.ظ

بیانیه مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد ، موسی ارمبین مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، صبح امروز در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن اتحادیه اروپا بواسطه قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران اعلام نمود ، که متن بیانیه به […]

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد ، موسی ارمبین مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، صبح امروز در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن اتحادیه اروپا بواسطه قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران اعلام نمود ، که متن بیانیه به شرح ذیل است :

« و اعدوا لهم ما استطعتم من قوّه »
چه زیبا فرمود امام راحل رحمه الله علیه که « اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود . » امروز از میزان خشم و عصبانیت دشمنان اسلام ، دشمنان انقلاب و دشمنان ایران اسلامی می توان دریافت که این شجره مبارکه چه کارنامه درخشان و پر افتخاری از حفظ و حراست و پاسداری از کیان ایران سربلند و انقلاب جهانی خمینی کبیر داشته است . همچنین از بیان نورانی ولی امر مسلمین ، رهبر فرزانه انقلاب که به مجموعه سپاه فرمودند : « شما فرزندان عزیز من هستید ، از شما صد در صد راضی هستم ». این تعاریف بی تملق دو حکیم الهی ، امامین انقلاب گویای این است که سپاه توانسته است به فلسفه ی وجودی خود که پاسداری از انقلاب ملت ایران است ، کاملاً جامه عمل بپوشد . حبــّذا ، هنیئاً این مدال های پرافتخار بر دوش و سینه ستبر تک تک سرو قامتان سبزپوش سپاه سید خراسانی.

امروز استکبار جهانی در جنگ چند وجهی و پیچیده و ترکیبی خود علیه ملت ایران شکست سخت و مفتضحانه ای را تجربه می کند که شاید درهمه تاریخ بشر بی سابقه باشد . از این رو مستاصلانه در صدد کند کردن و بر زمین زدن ذوالفقار انقلاب و از کار انداختن بازوی توانمند این ملت برآمده و مذبوحانه و بر خلاف عرف و تمامی قوانین بین المللی با صدور بیانیه ای سپاه عزیز را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده است . اینجانب به نیابت از جامعه فرهیخته فرهنگی شهرستان ، ضمن محکومیت شدید این اقدام شنیع و خلاف واقع اتحادیه اروپا ، حمایت قاطع خود و فرهنگیان شهرستان را از سربازان پر افتخار ، وفادار به نظام ، حامیان و فدائیان ولایت و ملت، حافظان امنیت و استقلال و پاسداران همیشه سرافراز ، اعلام می نمائیم، این عمل اتحادیه اروپا ، خاک پاشیدن بر صورت خورشید است . باش تا صبح دولتت بدمد ، کاین هنوز از نتایج سحر است .
« ان موعدهم الصبح ألیس الصبح بقریبٍ »

موسی ارمبین
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد

پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =