. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65187 تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | 17:56 ب.ظ

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان:

۷۴۶ آموزشگاه غیردولتی علمی و زبان انگلیسی در آموزش و پرورش استان کرمان فعالیت دارند رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، در جلسه عمومی شورای هماهنگی موسسان مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان که در کانون اندیشه کرمان برگزار شد، گفت: ۷۴۶ آموزشگاه غیردولتی علمی […]

۷۴۶ آموزشگاه غیردولتی علمی و زبان انگلیسی در آموزش و پرورش استان کرمان فعالیت دارند

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، در جلسه عمومی شورای هماهنگی موسسان مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان که در کانون اندیشه کرمان برگزار شد، گفت: ۷۴۶ آموزشگاه غیردولتی علمی و زبان انگلیسی در آموزش و پرورش استان کرمان فعالیت دارند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حشمت الله محمدی سلیمانی گفت: تطبیق جنسیت دانش آموزان و مدرسان ضروری است، تدریس معلمان مرد برای دانش آموزان دختر و برعکس ممنوع است.

وی افزود: پوشش دانش آموزان در مراکز غیردولتی مشابه پوشش در مدارس است و موازین اخلاقی و اسلامی باید در این خصوص رعایت شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات آموزشگاه ها لازم است و جهل به قانون رافع مسئولیت نیست.

محمدی با بیان اینکه تدریس زبان برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس ممنوع است، تصریح کرد: هرگونه جابه جایی مکان آموزشگاه باید به اطلاع کارشناسان اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اداره کل برسد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =