. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68500 تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | 22:53 ب.ظ

امام جمعه جیرفت : مسئولان اقتصادی آرایش جنگی بگیرند

امام جمعه جیرفت:مسئولان اقتصادی آرایش جنگی بگیرند/ برخی از انتخابات اصناف بویژه در بخش املاک گله دارند که از مسئولان می خواهیم رسیدگی شود امام جمعه جیرفت گفت: مسئولان اقتصادی اتاق فکر تشکیل دهند، از افکار مختلف یاری و در شرایط هجمه های همه جانبه دشمن آرایش جنگی بگیرند.حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته […]

امام جمعه جیرفت:
مسئولان اقتصادی آرایش جنگی بگیرند/ برخی از انتخابات اصناف بویژه در بخش املاک گله دارند که از مسئولان می خواهیم رسیدگی شود

امام جمعه جیرفت گفت: مسئولان اقتصادی اتاق فکر تشکیل دهند، از افکار مختلف یاری و در شرایط هجمه های همه جانبه دشمن آرایش جنگی بگیرند.
حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه جیرفت اظهار کرد: همه قوا دست به دست هم دهند تا با برنامه منسجم و وحدت در این جنگ اقتصادی پیروز شویم.
وی افزود: بعد از اینکه آمریکا و غرب نتوانستند برنامه خود را از طریق اغتشاشات به پیش ببرند و نظام را از پای درآورند با تمام قوا از طریق جنگ اقتصادی وارد شدند و تلاطم های اخیر ارزی تصادفی نیست، بلکه برنامه‌ای کاملا حساب شده از سوی دشمن است.
حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: هدف از اثرگذاری بر بازار ارز به هم ریختن اوضاع داخلی ایران و مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید به عنوان یک شرایط جنگی به آن نگاه کنند ادامه داد: باید سیاست هایی که باعث گران شدن ارز می ‌شود را حذف کرد.
امام جمعه جیرفت یادآور شد: در بسیاری از کشورها بازار ارز آزاد وجود ندارد، چرا ما در شرایط جنگی نباید تسلط کافی بر بازار ارز داشته باشیم؟
وی گفت: بسیاری از کشورها دلاریزه شده هستند و این مصیبتی برای کشورهایی است که وابسته به دلار شده‌اند.
حجت الاسلام تارم همچنین با اشاره به شرایط تحصیل دختران در کشور اظهار داشت: افتخار ما این است که بانوان ما تحصیلات عالی دارند و ورود دختران به دانشگاه ها بالاتر از پسران است، بنابراین تهمتی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند و آن را مخالف تحصیل بانوان می‌دانند پذیرفتنی نیست.
وی تاکید کرد: در حوادث اخیر مدارس دخترانه مطمئنا دست خارجی در کار است و از مسئولان مرتبط می‌خواهیم عاملان و آمران را شناسایی و محاکمه کنند.
امام جمعه جیرفت همچنین در ادامه اظهارداشت: راه و شهرسازی در حال ساخت پل جنگل‌آباد در مسیر بزرگراه جیرفت- کهنوج است اما می خواهیم با سرعت بیشتر آن را به نتیجه برساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله دیگری اشاره و تاکید کرد: برخی ااز انتخابات اصناف بویژه در بخش املاک گله دارند که از مسئولان می خواهیم رسیدگی شود./ ایرنا

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =