. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68869 تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 | 10:01 ق.ظ

اولین جایگاه CNG در شهرستان جیرفت افتتاح شد

به گزارش کنارصندل صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند۱۴۰۱ اولین جایگاه سوختCNG با مدیریت سرکار خانم میرکهنوج در بلوار هلیل جنب پل دوم هلیل در منطقه صاحب آباد با حضور دکتر اعظمی نماینده محترم مردم شریف عزیز جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،دکتر بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت ونماینده عالی دولت ،مهندس نورالدین مدیر شرکت فراوردهای […]

به گزارش کنارصندل صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند۱۴۰۱ اولین جایگاه سوختCNG با مدیریت سرکار خانم میرکهنوج در بلوار هلیل جنب پل دوم هلیل در منطقه صاحب آباد با حضور دکتر اعظمی نماینده محترم مردم شریف عزیز جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،دکتر بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت ونماینده عالی دولت ،مهندس نورالدین مدیر شرکت فراوردهای نفتی استان کرمان ،مدیر استاندارد کرمان وتعدای از مدیران شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری همشهریان قرار گرفت.

در ابتدا بعد از تلاوت آیاتی از کلام وحی دکتر اعظمی نماینده مردم از افتتاح نخستین جایگاه سوخت CNG در شهرستان جیرفت نام برد و از سرکار خانم میرکهنوج که این کار پر درد سر و بدون درآمد آنچنانی را برای همشهریان انتخاب کرده قدر دانی کرد.

نمایند مردم با تبریک نیمه شعبان ولادت امام عصر( عج) م هفته سربازان گمنام امام زمان گفت:وزارت اطلاعات حافظ امنیت و پشتوانه ی اقتدار ملی ایران اسلامی می باشد. و رفاه و آسایش و امنیت ما در منطقه حاصل تلاش و زحمات این عزیزان بی نام و نشان است.

دکتر اعظمی از ساخت ۵ جایگاه دیگر در شهرستان جیرفت که ۳ تا در مرکز شهر و ۲ جایگاه در حومه شهر در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر احمد بلند نظر فرماندار شهرستان نیز نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت و آرزوی سلامتی برای تمامی این عزیزان و خانوادهای آنها نمود.

فرماندار جیرفت از سرکار خانم میرکهنوج مدیر جایگاه CNG تقدیر کرد،که یک بانو با حمایت و همراهی همسرش توانسته این مهم را بعد از مرارتهای زیاد به نتیجه و بهربرداری برای رفاه همشهریان انجام دهد.

نماینده عالی دولت باز برای چندمین باز در حضور شخص مدیر فراوردهای نفتی استان کرمان گلایه خود و مشکلاتی که چند ماهی در شهرستان مردم و مسئولان را درگیر کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده و هنوز همچنان ادامه دارد ابراز کرد، و از آقای مهندس نوردالدین خواست کشاورزان منطقه جنوب کرمان تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲در فصل حمل محصولات کشاورزی تره بار هستند تقاضامندیم نسبت به سوخت کامیونها همان نفت گاز ( نگاه ویژه ای)به شهرستان و جنوب داشته باشند.

در ادامه مهندس نورادین رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان ضمن تبریک مناسبتهای ماه شعبان از تفاوت جایگاه CNG با فرآوردهای نفتی گفت و نحوه استفاده از آن و استاندار سازی آن کار بسیاری دارد،وی افزود نماینده شهرستان پیگر است چند جایگاه در شهر ستانهای جیرفت و عنبرآباد به بهره برداری برسد.

رئیس فرآوردهای نفتی استان بیان کرد امسال در شهرستان جیرفت ۲۳ میلیون لیتر نفت سفید به شهرستان داده شده ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به پارسال بیشتر ارسال شده است.

مهندس نورالدین در ادامه نسبت به مصرف سوخت نامتعارف در۲ تا از نواحی در سال ۱۴۰۱ خبر داد وگفت همه ما می دانیم کجا رفته و باید چاره ای اندیشیده شود. به صورتی که از ۴۰۰به ۷۰۰گاها”۸۰۰ تا یک میلیون لیتر بنزین در روز به این شهرستان ارسال شده، وی از مسئولان شهرستان تشکر کرد،با تدابیر خوبی که انجام داده وضع به آرامش رسیده و از هفتصد،هشتصد هزار لیتر به۶۰۰ هزار رسیده و قطعا” بهتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد نگرانی نماینده و فرماندار شهر نسبت به سوخت کامیون های حمل تربار در مدتی که فرمودند قول مساعد داد هیچ جای نگرانی نیست و این مهم به بهترین شکل ممکن در چند جایگاه مورد نظر پیگیر هستیم که به نحو احسن انجام شود، که تربار کشاورز به مشکلی نخورد.

مهندس نورالدین سراحتا”اعلام نمود خانوادها ی که المک گاز به منازل آنها رسیده باشد در سال ۱۴۰۲ به آنها نفت تعلق نمی گیرد و حذف می شوند و در مورد گلخانه ها و مکانهای کشاورزی نیز اجرای خواهد شد و هیچ سوختی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

گزارش : امینه رزمی

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =