. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 69151 تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | 10:20 ق.ظ

بررسی مشکلات اراضی محدوده پل سرجاز (در دیدار مدیر کل راه و شهرسازی) با مسئولان قضایی شهرستان جیرفت

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان پس ازدیدار با اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری و افشین صالحی نژاد دادستان جدید شهرستان در خصوص راه اندازی پل دوم سرجاز (جنگل آباد) جلسه برگزار و بحث و گفتگو کردند. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت محمد ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در […]

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان پس ازدیدار با اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری و افشین صالحی نژاد دادستان جدید شهرستان در خصوص راه اندازی پل دوم سرجاز (جنگل آباد) جلسه برگزار و بحث و گفتگو کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت محمد ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در دیدار با مسئولان قضایی شهرستان جیرفت که به بهانه تبریک انتصاب دکتر افشین صالحی نژاد به سمت دادستانی جیرفت، شکل گرفته بود .از سوی مسئولان قضایی مشکلات عدم راه اندازی پل دوم جنگل آباد طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مسئولان قضایی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی به بررسی مشکلات عدم راه اندازی پل دوم سرجاز ( جنگل آباد) پرداختند.
ساردویی مدیر کل راه و شهرسازی در این خصوص گفت ۱۰۰درصد مراحل زیر بنایی ساخت پل سرجاز به اتمام رسیده اما به دلیل وجود اراضی در محدوده این پل بهره برداری از آن دچار مشکلات اجتماعی شده است، که باحضور مسئولین قضایی، این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این دو پل در مسیر بزرگراه جیرفت – کهنوج قرار گرفته که استان کرمان را به استان هرمز گان وصل می کند.
مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در تشریح این دو پرو ژه بیان کرد: روند اجرایی پل دوم سرجاز با ۱۳ دهانه ۲۸متری به طول ۳۴۸ متر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد تکمیل شده و آماده اجرای آسفالت و نصب حفاظ است و پل دوم جنگل آباد با ۷ دهانه ۲۸ متری به طول ۱۹۶متر در مرحله اجرای شمع ها، بتون ریزی فنداسیون و و ستونها و همچنین ساخت تیرها است.
ساردویی در خصوص هزینه های پل سرجاز و جنگل آباد ادامه داد: پل دوم جنگل آباد با اعتباری به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال قرار داد بسته شده که با اجرای آسفالت به بهره برداری خواهد رسید و در خصوص پل دوم سرجاز تاکنون ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
در پایان این دیدار مسئولان قضایی شهرستان جیرفت
دراستای قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه های عمومی، عمرانی و نظامی دولت) دستورات و اقدامات لازم را درجهت سرعت بخشیدن به اجرا و راه اندازی طرح؛ معمول داشتند

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =