. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 69140 تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | 10:14 ق.ظ

دیدار جمعی از اعضای هیات مدیره مرکز وکلای جنوب کرمان (موج) با دادستان جدید جیرفت

دادستان جیرفت گفت:تکریم وکلا در دستور کار دادگستری جیرفت است. به گزارش کناصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، جمعی از اعضای هیات مدیره و اعضای مرکز وکلای جنوب کرمان در جهت تبریک انتصاب و ارائه نظرات خود با دادستان جدید جیرفت دیدار کردند جمعی از اعضای هیات مدیره مرکز وکلای جنوب کرمان […]

دادستان جیرفت گفت:تکریم وکلا در دستور کار دادگستری جیرفت است.

به گزارش کناصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، جمعی از اعضای هیات مدیره و اعضای مرکز وکلای جنوب کرمان در جهت تبریک انتصاب و ارائه نظرات خود با دادستان جدید جیرفت دیدار کردند

جمعی از اعضای هیات مدیره مرکز وکلای جنوب کرمان با آقای دکتر افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار موضوعات رعایت شان وکلا و تردد آسان وکلا در دادسرا جهت پیگیری پرونده های وکالتی، و استفاده از ظرفیت علمی و تجربی وکلا در طرح هر مسجد یک حقوقدان و برگزاری همایش‌های علمی مشترک و نیز پیگیری مشکلات قضایی همکاران وکیل مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که نهایتا مقرر گردید با کارگروه مشترک جهت عملیاتی نمودن موارد مزبور اقدام گردد.
دکتر صالحی نژاد دادستان جیرفت پس از استماع دیدگاههای مذکور ضمن عرض خیر مقدم ، قضاوت و وکالت را دو رکن اساسی دادرسی منصفانه دانسته که نقش اساسی در احقاق حق و رسیدن به عدالت دارند. ایشان رعایت شأن قاضی و وکیل را رکن اصلی در جهت پیشرفت متقابل سیستم قضایی اعلام نمودند.

در این دیدار صالحی نژاد دادستان جیرفت پیشنهاد ایجاد کلینیک قضایی را با همکاری وکلا در شهرستان جیرفت داشتند.
وی ادامه داد: قرار است در هفته آینده نزدیک تسهیلاتی چون جایگذاری صندلی و‌… در نحوه تعامل با وکلای محترم ایجاد شود.
افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در خصوص تکریم ارباب رجوع گفت: اولویت ما در راستای سند تحول قضایی، تکریم ارباب رجوع است که هم شامل برخورد و تعامل با آنان بویژه بزه دیده و هم شامل کوتاه شدن جریان رسیدگی است. براستی نحوه عملکرد دادگستری نباید سبب بزه دیدگی ثانویه اشخاص شود.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =