. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70441 تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1402 | 07:38 ق.ظ

بازگشت دکتر قرایی به باشگاه مس کرمان، باعث شادمانی اهالی فوتبال در جنوب استان شده است

به گزارش کنارصندل، رئیس هیئت فوتبال شهرستان عنبرآباد گفت: انتصاب دکتر قرایی به‌ عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان، موجی از شادمانی را در جنوب استان کرمان برای جامعه فوتبال به ارمغان آورده چرا که خدماتِ فراوان و پرفایده ایشان به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان و سرپرست باشگاه مس کرمان در آن زمان هنوز آثارش […]

به گزارش کنارصندل، رئیس هیئت فوتبال شهرستان عنبرآباد گفت: انتصاب دکتر قرایی به‌ عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان، موجی از شادمانی را در جنوب استان کرمان برای جامعه فوتبال به ارمغان آورده چرا که خدماتِ فراوان و پرفایده ایشان به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان و سرپرست باشگاه مس کرمان در آن زمان هنوز آثارش پابرجاست.

رضا اخلاقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کنار صندل ضمن تبریک به جامعه فوتبال استان کرمان گفت: با آقای دکتر قرایی از مدت‌ها پیش به عنوان یک مدیرِ قوی ورزشی آشنایی دارم و باور دارم که ایشان بهترین انتخاب برای باشگاه مس کرمان بود.

او افزود: آقای دکتر قرایی همواره توجه ویژه‌ای به مناطق محروم استان علی‌الخصوص شهرستان‌های جنوبی داشتند و طرح‌های خوبی هم چه در زمانی که‌ ریاست هیئت فوتبال را برعهده داشتند و چه در زمانی که سرپرست باشگاه مس کرمان بودند، اجرا کردند که همچنان آثارِ سودمند آن طرح‌ها باقیست.

اخلاقی با بیان این که باید از مدیرعامل شرکت مس و همکاران‌شان به خاطر این انتخاب تشکر کرد، گفت: جنوب استان کرمان معدن استعداد است و آقای دکتر قرایی هم از این نکته آگاهی کامل دارند و قطعا حضور ایشان برای فوتبال جنوب، سبب خیر خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه دوره حضور دکتر قرایی در هیئت فوتبال استان، دوره طلاییِ فوتبال استان بود و قطعا با حضور ایشان در باشگاه مس کرمان مجددا آن دوران طلایی تکرار می‌شود، اضافه کرد: این‌ انتخاب باعث خوشحالی اهالی فوتبال در جنوب استان شده است.

اخلاقی با اشاره به راه‌اندازی اتوماسیون اداری در هیئت‌های فوتبال استان برای اولین بار در استان، استعدادیابی مداوم و با برنامه و سازماندهی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان گفت: دکتر قرایی مدیری ارزشی و عملگراست که به معنای واقعی کلمه جهادی فعالیت می‌کرد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 14 =