. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70482 تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 | 12:14 ب.ظ

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان عنوان کرد؛ کاهش تلفات حوادث جاده‌ای در جنوب کرمان

جیرفت – رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان از کاهش ۸۶ درصدی متوفیان و کاهش ۲۴ درصدی مجروحین حوادث جاده‌ای این منطقه در تعطیلات خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از مهر سرهنگ امیر معین الدینی گفت: پلیس راه جنوب استان کرمان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های خود در ایام نوروز با حضور […]

جیرفت – رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان از کاهش ۸۶ درصدی متوفیان و کاهش ۲۴ درصدی مجروحین حوادث جاده‌ای این منطقه در تعطیلات خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از مهر سرهنگ امیر معین الدینی گفت: پلیس راه جنوب استان کرمان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های خود در ایام نوروز با حضور هدفمند و مستمر تمامی واحدهای گشت محسوس و نامحسوس و استقرار در نقاط حادثه خیز و همچنین برخورد جدی با رانندگان متخلف، اجرای مأموریت کرد.

وی با اشاره به برخورد جدی با رانندگان متخلفی که جان خود و سایرین را به خطر می‌انداختند، افزود: در این ایام ۶۱۸ خودرو توقیف ساعتی و ۳۹۲ خودرو نیز به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز به صورت روزانه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان با بیان اینکه در مجموع نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۲۴ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز در حوزه راه‌های جنوب استان کرمان رقم خورده، از تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان کادر و وظیفه در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ قدردانی و بر استمرار طرح‌های ترافیکی تاکید کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =