. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70503 تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 | 15:07 ب.ظ

اختصاص ردیف بودجه به پروژه ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: پس از ۱۳ سال وقفه ردیف بودجه به پروژه ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اختصاص یافت. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی با اشاره به جذب اعتبار و شروع […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: پس از ۱۳ سال وقفه ردیف بودجه به پروژه ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اختصاص یافت.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی با اشاره به جذب اعتبار و شروع به کار ساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اظهار داشت: زمین ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان۳ هزار متر مربع بود که با پیگیری های صورت گرفته  ۱۰ هزار متر مربع گسترش یافت.

مسلمی مهنی از صدور سند مالکیت ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت خبر داد و عنوان کرد: جذب اعتبار به مبلغ بیش از یک میلیارد ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای برای تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری جنوب کرمان اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مستندسازی کلیه املاک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و ساختمان های نهاد عمومی کتابخانه‌ها در جنوب کرمان در دست اقدام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به انعقاد قرارداد با پیمان کار مجتمع فرهنگی هنری امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان قلعه گنج، گفت: اعتباری به مبلغ ۵ میلیارد تومان در راستای تکمیل این  مجتمع فرهنگی هنری جذب شده و در مرحله پیمانکاری می باشد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =