. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70495 تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 | 14:58 ب.ظ

دیدار نوروزی و رمضانی رئیس دادگستری با امام جمعه جیرفت

اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری با همراهی رمضان حقانی رئیس دادگاه کیفری یک و مسئول روابط عمومی و فرهنگی و جمعی از مسئولان به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه شهرستان دیدار و بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت. ‎به […]

اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری با همراهی رمضان حقانی رئیس دادگاه کیفری یک و مسئول روابط عمومی و فرهنگی و جمعی از مسئولان به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه شهرستان دیدار و بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت. ‎
به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت،رئیس دادگستری در این دیدار در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص رونق تولید _ در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.
▫️ستایی مختاری ضمن قدردانی از نقش مهم و محوری امام جمعه جیرفت در زمینه ایجاد وحدت در شهرستان افزود: امیدوارم در سال جدید با تلاش مضاعف همکاران قضایی شهرستان خدمات شایسته ای در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه شود.همچنین در ماه مبارک جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را در پیش داریم.
▫️دکتر تارم امام جمعه جیرفت نیز در سخنانی با تبریک سال جدید بر تلاش مستمر مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان در راستای تحقق فرامین رهبری و تحقق شعار سال تاکید و خاطر نشان کرد: باید در سال جدید با توان بیشتری در جهت خدمت به مردم به ویژه محرومین تلاش شود.
امام جمعه جیرفت اشاره به اینکه انسان‌های متمول با ثروت و فقرا با فقرشان امتحان می‌شوند، گفت: توقع داریم متمولان در جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان مشارکت کنند چرا که دود، در زندان بودن سرپرست خانواده‌ها به چشم کل جامعه می‌رود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =