. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70534 تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 | 18:02 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:روز قدس باشکوه بیشتر برگزار شودروز قدس باشکوه بیشتر برگزار شود

امام جمعه جیرفت خواستار برگزاری روز قدس باشکوه بیشتر نسبت به سال های قبل شد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار مهر حجت‌الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گرامی‌داشت لیالی قدر، تسلیت شهادت امام علی (ع) و توصیه به رعایت تقوای […]

امام جمعه جیرفت خواستار برگزاری روز قدس باشکوه بیشتر نسبت به سال های قبل شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار مهر حجت‌الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گرامی‌داشت لیالی قدر، تسلیت شهادت امام علی (ع) و توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: هر چیزی در دنیا، زینتی دارد و زینت زندگی خوب در دنیا، قناعت، ترک حسد و کینه و هم‌نشینی با اهل خیر و صالح است.

امام جمعه جیرفت افزود: امام حسن مجتبی (ع) از نظر بخشش و حلم، الگو و سرمشق هستند و در روایات آمده که شیعه واقعی کسی است که از امام علی (ع) و اهل بیت (ع) تبعیت کند.

این مقام مسئول ضمن گرامی‌داشت یاد شهید آوینی، بیان کرد: شهید آوینی سرمشقی برای هنرمندان است و تأثیرگذاری قلم آوینی، بخاطر ولایت‌پذیر بود.

وی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر، عنوان کرد: لیالی قدر، شب‌هایی استثنایی هستند که از الان باید خودمان را آماده کرده و بهترین عمل در شب قدر، مذاکره معارف دین است.

حجت‌الاسلام تارم اظهار کرد: در این ایام، کمیته امداد کمک‌های مردمی را برای افطاری دادن به نیازمندان و ستاد دیه، کمک خیرین را برای آزادی زندانیان جمع آوری می‌کنند.

تارم با اشاره به ضرورت روز جهانی قدس، گفت: جمعه آینده راهپیمایی باشکوه روز قدس هست که لازم است، برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از الان انجام شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =