. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70506 تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 | 10:41 ق.ظ

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جیرفت (مختص تعدادی از کشاورزان پیشرو و موفق شهرستان )

مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت به همت دادگستری و اداره زندان شهرستان جیرفت با حضورحجت الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه جیرفت؛اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری،محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان و جمعی از کشاورزان پیشرو که در کار خیر نیز همت دارند برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری […]

مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت به همت دادگستری و اداره زندان شهرستان جیرفت با حضورحجت الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه جیرفت؛اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری،محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان و جمعی از کشاورزان پیشرو که در کار خیر نیز همت دارند برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت اصغر ستایی مختاری رییس دادگستری شهرستان جیرفت در این مراسم اظهارکرد: هدف از برگزاری این مراسم آزاد سازی زندانیانی است که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می برند.

ستایی مختاری با اشاره به جایگاه انفاق در دین اسلام گفت: انفاق بهترین معامله با خداوند و هنر مردان بزرگ است که آثار و برکات فراوانی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه کمک خیرین و مسوولان نمونه بارزی از فرهنگ نوع دوستی در جامعه است، خواستار کمک بیشتر مردم و مسووولان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

دکتر تارم امام جمعه جیرفت نیز با اشاره به ضرورت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد گفت: دین اسلام تاکید بسیاری بر کمک به دیگران و نوع دوستی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم با اشاره به اینکه تعهد اجتماعی و تقویت حس نوع دوستی یکی از شاخصه های بعد اجتماعی دین اسلام است افزود: امید است همه ما به عنوان یک مسلمان بتوانیم این شاخصه را در وجودمان تقویت کنیم.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان خداوند توجه خاصی به بندگان خود دارد و به طرق مختلف آنها را مورد لطف قرار می دهد.

امام جمعه جیرفت با مثبت قلمداد نمودن اهداف دادگستری و اداره زندان در کمک به آزاد سازی زندانیان معسر و نیازمند جرایم غیرعمد خواستار کمک و مساعدت خیرین و مردم مومن و روزه دار شهرستان جیرفت در این زمینه شد.

در خاتمه مهندس محمد رضا شریفی رییس زندان جیرفت بر حمایت و تداوم کمک های مردمی در تمام ایام سال تاکید کرد.
این مراسم با قرائت نماز مغرب و عشاء به امامت دکتر تارم امام جمعه جیرفت،و صرف افطار همراه بود .

لازم به توضیح است این جشن در روزهای آینده در خصوص دیگر صنف ها نیز برگزار می گردد…و این ستاد آماده دریافت کمک های مردمی می باشد.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =