. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70577 تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 | 19:48 ب.ظ

دیدار رئیس سازمان تبلیغات و جمعی از روحانیت شهرستان جیرفت با دادستان

ریاست سازمان تبلیغات و جمعی از روحانیت جیرفت با دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کردند . به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی داگستری شهرستان جیرفت دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت در جلسه با روحانیون که در محل دفتر وی در دادگستری شهرستان جیرفت برگزار شد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ارزوی […]

ریاست سازمان تبلیغات و جمعی از روحانیت جیرفت با دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی داگستری شهرستان جیرفت دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت در جلسه با روحانیون که در محل دفتر وی در دادگستری شهرستان جیرفت برگزار شد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ارزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه گفت: موجب خرسندی است که این جلسه با حضور روحانیون انجام می‌شود و حضور روحانیون می تواند بسیار دلگرم کننده و امید بخش و یک فرصت و ظرفیت خوب برای دستگاه قضایی باشد.
صالحی نژاد به تقویت ارتباط و تعاملات با سازمان تبلیغات در استفاده از ظرفیت ۴۳ مساجد فعال شهرستان و ائمه جماعات این مساجد در جهت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.
وی گفت: برخی آسیب های اجتماعی برای مردم ناگوار و ناخوشایند است و ظرفیت روحانیت می تواند این آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.
صالحی نژاد دادستان جیرفت با اشاره به اعضای حکمین و مصلحین قرآنی در بین روحانیون و هیات های صلح سازش مساجد بهترین فضای حضور روحانیون را این هسته ها و هیات ها دانست چرا که روحانیون بین مردم از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار هستند و می توان بسیاری از دعاوی را به صلح و سازش خاتمه دهند.
صالحی نژاد گفت:در بحث الگوی زندگی اسلامی به راحتی می توان از ظرفیت روحانیت در تبلیغ این الگو استفاده کرد در بحث های خانوادگی اکنون الگوهای زندگی اسلامی می تواند بسیار اثر بخش و نتیجه گرا باشد و زندگی های سست را به زندگی مستحکم و پایدار بدل نماید.
صالحی نژاد گفت: آثار و برکات زیادی از حضور روحانیون در حل اختلاف اتفاق افتاده و قطعا دعاوی زیادی منجر به صلح و سازش شده که این از برکت نفس گرم و معنوی روحانیون عزیز می باشد.و انشاالله در هفته قوه قضائیه همایش بزرگی تحت عنوان جوانان انقلابی با مجموعه قضایی برگزار می گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان تبلیغات جیرفت نیز در این جلسه گفت: دستگاه قضایی نقش بزرگی در مطالبات مردم دارد و پایگاه های اجتماعی روحانیت به نوعی نقش مطالبه گری دارند، امید است این جلسه باب فتحی باشد برای برقراری ارتباط بیشتربین دستگاه قضایی و سازمان تبلیغات و این ارتباط گسترش یابد.
در ادامه‌ جلسه هر یک از روحانیون و شرکت کنندگان در جلسه به بیان مشکلات و دغدغه های خود از آسیب های اجتماعی پرداختند و دکتر صالحی نژاد دادستان جیرفت ضمن استماع سخنان آنها در هر مورد قول مساعدت و همکاری در رفع این دغدغه ها را ارائه نمود.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =