. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70778 تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 | 17:36 ب.ظ

حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد : تنها راه رهایی از امتحانات الهی و موفقیت در آزمونهای بزرگ زندگی، داشتن قلبی با تقوا است

حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تنها راه رهایی از امتحانات الهی و موفقیت در آزمونهای بزرگ زندگی، داشتن قلبی با تقوا است. وی با اشاره به اینکه ثمره روزه داری، ایجاد تقوا است عنوان کرد: تقوا برخی عیوب در […]

حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تنها راه رهایی از امتحانات الهی و موفقیت در آزمونهای بزرگ زندگی، داشتن قلبی با تقوا است.

وی با اشاره به اینکه ثمره روزه داری، ایجاد تقوا است عنوان کرد: تقوا برخی عیوب در انسان مانند غیبت، تهمت، حسد، کبر و عجب که جلوی تقرب انسان را به خداوند می‌گیرد را از بین می برد.

حجت الاسلام بامری گفت: امروز یهودی‌ها روی سه هدف کلی برای سیطره کامل بر دنیا سرمایه گذاری کردند و رسیدن به کشوری مستقل به نام اسرائیل، هدف اول آنها است و به خاطر همین است که می بینیم بیش از شش دهه است که این رژیم جعلی، انواع قتل و جنایات را در فلسطین جلوی چشم مردم دنیا انجام می دهد.

وی افزود: در پرچم اسرائیل با شکل دو مثلت در هم یا ستاره نشان داده شده است که شش گوشه آن تداعی‌ کننده شش گوشه جهان است و به دهکده جهانی شهرت یافته است دهکده ای که به زعم آنها نیاز به کدخدا دارد و کدخدای آن همان اسرائیل است.

ایشان خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی برای ساخت دهکده جهانی سال‌های سال است که زمینه سازی و تلاش می‌کند و یهودی ها برای این دهکده جهانی نزدیک به بیش از ۱۰۰ سال قبل برای خود نقشه جدیدی تعریف کرده اند که تمام این سالها نقشه و راهنمای این قوم برای رسیدن به اهداف شومشان بوده است.

وی با اشاره به پروتکل شماره ۱۴
رژیم جعلی صهیونیست گفت: آنها میگویند وقتی ما به حکومت جهانی رسیدیم همه ادیان و عقاید در برابر ما باید از ریشه کنده و نابود شود به جز دین خودمان و می‌گویند این کار حتی اگر به انکار خدایی که به آن اعتقاد داریم هم منجر شود باید این کار صورت بگیرد یعنی نابودی همه عقاید و ادیان در مقابل یهود.

حجت الاسلام بامری در ادامه عنوان کرد: همیشه یهود با یک سد شکست ناپذیر به نام اسلام روبرو بوده است، تا جلوی خیلی از خیره سری های آنها بایستد و اجازه هر گونه پیشروی را از آنها بگیرد و الحمدالله تاکنون گرفته است و در ادامه هم خواهد گرفت.

ایشان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در قبال صهیونیزم جهانی و افسار گسیخته، ایستادگی و مقاومت در برابر آنها است آن هم فقط نه ایستادگی مردم فلسطین بلکه ایستادگی تمام کسانی که حقیقتاً مسلمان هستند و اسلام در جان و دلشان نفوذ کرده است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس، آن‌هم با زبان روزه در گرمای شدید، بیانگر دفاع جانانه ما از سربازان خط مقدم جبهه مقاومت در منطقه است به امید نابودی و محو کامل رژیم جعلی و غده سرطانی اسرائیل از روی زمین انشالله .

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب افزود: طرح عفاف و حجاب با کار دقیق و مستمر که احیای جامعه اسلامی است امکان پذیر است و در این مسئله همه مردم و مسئولین باید پای کار بیایند.

امام جمعه عنبرآباد در پایان از آحاد مردم انقلابی عنبرآباد جهت شرکت در برنامه های ماه مبارک رمضان، شبهای قدر و روز قدس قدردانی کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =